مدیرکل بهزیستی استان: تعهد و دغدغه ام نسبت به همکاران و جامعه هدفم کمتر از فرزندانم نیست

شورای اداری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت توزیع و هزینه اعتبارات و وضعیت عملکردی شهرستان ها با حضور مدیران ارشد بهزیستی استان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

برگزاری شورای اداری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری دهدشت/توزیع عادلانه اعتبارات حمایتی در استان

شورای اداری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت توزیع و هزینه اعتبارات و وضعیت عملکردی شهرستان ها با حضور مدیران ارشد بهزیستی استان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان؛ محمدکریم آریا با اشاره به اینکه جلسات اداری بهزیستی استان در راستای شناسایی درست ظرفیت ها، قابلیت ها و کمبودهای مناطق مختلف استان و گفت و شنود مؤثر با همکاران و جامعه نجیب تحت پوشش به صورت دوره ای در شهرستان ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: من بعنوان خادم مردم در بهزیستی این استان وظیفه دارم برای کارکنان و جامعه هدفم پیگیر مطالبات آنها باشم و  تعهد و دغدغه ام نسبت به همکاران و جامعه هدفم کمتر از فرزندانم نیست.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: هرکجا نیاز به پیگیری ، رایزنی و حتی التماس باشد من با جان و دل آماده ام تا بر داشته های همکاران و جامعه هدف خودم بیفزایم ، گاهاً شاید به دلیل مشکلات اقتصادی این روزهای کشور با مشکلاتی روبرو شویم اما این موانع چیزی از تلاش و جدیت ما کم نمی‌کند.

وی افزود: تنها درخواست من از همکاران هزینه کرد به موقع اعتبارات برای جذب دوباره و رفع مشکلات بیشتر جامعه هدف است. توصیه و تأکید میکنم اعتبارات باید با زمانبدی درست و با رعایت گزاره مهم عدالت توزیع شود.

آریا با اشاره به روز جهانی معلولین، اظهار داشت: روز ۱۲ آذر در تقویم بعنوان روز جهانی معلولان درواقع تنها فرصتی است که در طول یکسال بشکل شایسته ای بتوان از معلولان عزیز تجلیل کرد و مشکلاتشان را با صدایی رسا و بلند فریاد زد. خواهشم اینست شهرستان ها با هماهنگی معاونت توانبخشی استان اقدامات لازم هم در جلب نگاه و حمایت سایر دستگاه ها به تعهداتشان در قبال این عزیزان و هم تجلیل شایسته از آنها، را انجام دهند.

آریا از وضعیت خدمات رسانی مراکز مثبت زندگی گفت و تصریح کرد: از آنجائیکه وقتی موسسه ای راه اندازی می شود درواقع ایجاد اشتغال کرده بنابراین تمامی شهرستان ها و معاونت ها باید مراکز مثبت زندگی را پای کار بیاورند و فعال نمایند به گونه ای که این مراکز خلاق شوند و با تعامل و رایزنی با سایر ادارات و ارگان ها بتوانند تحول عظیمی در خدمت رسانی به جامعه هدف این سازمان ارائه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: باید شتاب خدمت رسانی ما بیشتر شود و هدف همه ما باید کمک به مددجو و تقلیل شرایط تنش زای آنان در کمترین زمان ممکن باشد و تحقق این موضوع تنها با پیگیری های ما و همکارانمان و البته عمل به تعهدات از سوی سایر ارگان ها امکان پذیر است.

آریا افزود: در بحث اشتغال مصادیق و شاخص های توانمند سازی صرفاً تسهیلات اشتغال زایی نیست و نباید مددجو را مأیوس نمود . تمام اقداماتی که ما در بحث تسهیلات اشتغالزایی و یا هر خدمت دیگری که در این حوزه صورت می پذیرد درواقع باید کمک کننده اشتغال و توانمند ساز برای حل سایر مشکلات مددجویان ما نیز باشد.

آریا اظهار داشت: شهرستان ها ، مراکز مثبت زندگی و درواقع تمامی همکاران ما در همه ادارات بهزیستی استان باید بصورت کامل بر دستورالعمل ها اشراف داشته باشند و از ره آورد این اشرافیت ، هرآنچه بتواند به بهبود وضعیت مددجو و آگاه سازی آحاد جامعه کمک کند مانند موضوعات بیمه کارفرمایی، بیمه خویش فرمایی و جبران عدم کارایی قویاً پیگیری شود.

کد خبر 68565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد