ببینیم|کارگاه طرح ارتقاء سلامت دهان و دندان خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی برگزار شد

کارگاه طرح ارتقا سلامت دهان و دندان خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر با هدف ارتقا و بهداشت سلامت دهان و دندان افراد دارای معلولیت ویژه مراکز توانبخشی روزانه، شبانه روزی، ویزیت و مراقبت در منزل و همچنین موسسات مجری برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این کارگاه یک روزه به سرفصلهایی  ازجمله معرفی طرح، تاریخچه، فعالیتها  و دستاوردهای طرح ارتقاء سلامت دهان و دندان، آموزش مبانی ارتقا سلامت دهان و دندان در مراکز توانبخشی پرداخته شد.

 این طرح در استان بوشهر به اضافه 4 استان دیگر به صورت پایلوت بودند که در بازه زمانی یک ساله از سوی سازمان بهزیستی کشور مورد ارزیابی و بازنگری قرار خواهد گرفت و این طرح پس از طی این دوره به صورت مستمر در تمامی مراکز توانبخشی اجرا خواهد شد.

گفتنی است این کارگاه برای 100 نفر از مربیان، مسئولین فنی مراکز توانبخشی و کارشناسان ادارات بهزیستی شهرستانها اجرا شد و با اجرای کارگاه عملی در مرکز توانبخشی مراقبتی افراد دارای اختلالات هوشی رشدی نیلوفران آبی به کار خود پایان داد.

کد خبر 68551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد