پیام دکتر علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان

دکتر علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را صادر کرد؛ در بخشهایی از این پیام آمده است :

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند متعال بوده و این شجره طیبه ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج و بسیجی، خاطرات رزمندگانی را زنده می سازد که با شجاعت تمام، هشت سال دفاع از میهن عزیزمان را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏ هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.

اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی‌ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است ؛ یعنی «تفکر بسیجی»  و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه جاری است وعاشقان، فرهنگ ناب بسیج را با خون شهدا وفدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگهداشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب ، فرا رسیدن هفته بسیج را محضر خانواده معظم شهدا علی الخصوص شهدای بهزیستی کرمان، ایثارگران ، جانبازان، بسیجیان ، پاسداران و همه همکاران عزیزم که با روحیه بسیجی  به مردم  شریف و ولایت مدار استان خدمت می نمایند ،  تبریک عرض می کنم.

 دکتر علیرضا وحیدزاده

مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 68539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد