دیدار مدیرکل با مدیران مراکز شبانه روزی در حوزه توانبخشی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان هدف از برگزاری این جلسه را مطرح شدن مسائل و مشکلات مراکز شبانه روزی در حوزه  توانبخشی بیان داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه ای با حضور مدیرکل، معاون توانبخشی، روئسای شهرستانها، مدیران و موسسین مراکز توانبخشی شبانه روزی و نماینده انجمن مراکز غیر دولتی در سالن شهید فیاض بخش اداره کل برگزار شد.

دکترمحمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیر مقدم، تقدیر از معاون توانبخشی بمنظور  فراهم نمودن مقدمات این نشست و تشکر از خدمات و زحمات بی چشم داشت مدیران مراکز غیردولتی، هدف از برگزاری این جلسه را مطرح شدن مسائل و مشکلات مراکز شبانه روزی در حوزه  توانبخشی و اتخاذ تصمیم راهکارهای مناسب و تعامل توام با همکاری دو جانبه بین مراکز شبانه روزی و بهزیستی عنوان کردند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر مجدد از خدمات و زحمات شبانه روزی مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان افزودند : این جلسات با رویکرد علمی و کاربردی برگزار می گردد و انتظار می رود چالش ها، مشکلات و پیشنهادات مراکز مطرح تا با برنامه ریزی و تدوین این مسائل بتوان گام های موثری در مرتفع شدن و کاهش این مشکلات برداشت.  وی همچنین یکی از مشکلات پیشروی مراکز در شرایط فعلی را مسائل مالی عنوان که سازمان بهزیستی نیز اشرافیت کامل بر این موضوع دارد و درصد اقدامات جبرانی و افزایش یارانه ها است.

منطقی با تاکید بر افزایش تعاملات بخش دولتی و غیردولتی گفت : با ارتقای سطح تعاملات شاهد ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خواهیم بود و امیدواریم که با اتخاذ تصمیمات تخصصی و استفاده از تجربیات کارشناسان امر و بهره مندی از ظرفیت های خیرین در جهت یاری رسانی به جامعه هدف شاهد اتفاقات و اقدامات موثری در این زمینه باشیم و در این مسیر  سازمان بهزیستی نیز در جهت رفع مشکلات از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت : آنچه برای سازمان بهزیستی حائز اهمیت است که باتوجه به شرایط اقتصادی شاهد کاهش خدمات و خدمات نامطلوب به مددجویان نباشیم و این امر نیازمند همکاری و همراهی این سازمان با مراکز غیردولتی و برعکس را می طلبد. سازمان بهزیستی کشور از مسائل و مشکلات مراکز به ویژه مراکز شبانه روزی مطلع است و این موضوع در افزایش یارانه ها دیده شده است ، تلاش شد است تا سهم عمده بودجه را برای این موضوع قرار گیرد، همه همت بهزیستی این بوده که بتوانند به میزان مناسبی یارانه مراکز نگهداری را افزایش دهد.

در ادامه جلسه مدیران مراکز نیز با بیان مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود خواستار پیگیری این مسائل از سوی مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی استان شدند.

کد خبر 68521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد