اعزام دختران بهزیستی استان به مشهد مقدس

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از اعزام کاروان زیارتی دختران بهزیستی به بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، کاروان زیارتی متشکل از ۴۰ نفر از فرزندان دختر بهزیستی با بدرقه مدیرکل، معاون امور اجتماعی و برخی از مسئولین بهزیستی شهرستان اردبیل به مشهد مقدس اعزام گردید.

 حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با اجرای برنامه های زیارتی به منظور تقویت روحیه ایمان و بهداشت معنوی افراد جامعه هدف گفت: این قبیل از سفر های زیارتی با هدف تقویت معنویت، ایجاد نشاط، شادابی و توانمندی فرهنگی جامعه هدف سازمان انجام می گردد.

رضایی تصریح کرد: سازمان بهزیستی تلاش می کند تا در کنار فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب، و بجا ماندن سفری ماندگار  در اذهان جامعه هدف خود با تقویت باورهای دینی به ابعاد رشدی کودکان و نوجوانان و آشنایی فرزندان با آداب زیارت توجه و اهتمام جدی صورت گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد در توانمند سازی همه بعدی جامعه هدف خصوصاً فرزندان اقدامات بسیار متنوع و متعددی انجام می گردد که توجه به پرورش معنوی و ارتقاء اعتقادات دینی و مذهبی در کنار توانمند سازی اجتماعی و حرفه ای از جمله این برنامه ها می باشد.

گفتنی است در سال جاری این چهارمین کاروان اعزامی افراد تحت پوشش به سفر زیارتی مشهد مقدس می باشد و تا کنون ۱۶۸ نفر از فرزندان اعم از دختر و پسر تحت حمایت اداره کل بهزیستی از این سفر معنوی برخوردار بوده اند.

کد خبر 68510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد