دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور با مدیرعامل سازمان اموال تملیکی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دیدار و  گفت‌وگو کرد.

در این دیدار اجتهادی ضمن بیان خیرمقدم و توضیح گزارشی از فعالیت ها و اقدامات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در راستای ایفای تکالیف و وظایف قانونی خاطرنشان کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در راستای تدابیر  و برنامه های دولت مردمی سیزدهم شاهد رشد تحولی و چشمگیری در تمامی حوزه‌های مختلف کاری خود بوده است که این مهم با مدد پروردگار و همت همکارانم در سراسر کشور انجام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار با بیان گزارشی از فعالیت های سازمان بهزیستی، خواستار حمایت سازمان اموال تملیکی از جامعه هدف این سازمان شد و بیان داشت: سازمان بهزیستی بر پایه تعامل و همکاری که با تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح کشور دارد نیازمند حمایت و پشتیبانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است تا بتواند به نحو شایسته ای به جامعه هدف خود که ولی نعمتان اصلی مدیران و مسئولان در نظام اسلامی هستند خدمات شایسته تری را ارائه کند.

در این دیدار سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز حضور داشت، به بیان گزارشی از فعالیت‌های حوزه فروش اموال منقول و نحوه و چگونگی فعالیت سازمان با ادارات و سازمانهای محتلف در سطح کشور پرداخت.

کد خبر 68495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =