پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت هفته بسیج

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ متن پیام وی به شرح ذیل است:

" بسمه تعالی"

طبق فرموده ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) " بسیج لشگر مخلص خداست " ؛ همان لشگری که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان عالم از اولین تا آخرین امضاء کردند.
بسیج مدرسه ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش به گلدسته های رفیع آن اذان رشادت و شهادت را سر دادند.بسیج همان درخت تناور و پرثمری است که شکوفه هایش بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه های پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.بسیج همان مظهر عشقی است که در همه میدانهای دشوار و با حضور عاشقانه و مخلصانه اش می تواند پرچم حق و عدل و راستی و ایمان را به اهتزاز درآورد و جنود شیطان را منهدم سازد.

بسیجیان از ابتدای انقلاب همواره ثابت کرده اند که با اندیشه های ناب خود کشور را از حوادث گوناگون مصون داشته اند و مدافع اسلام و انقلاب بوده اند. بسیجی تمام وجودش وقف اسلام ناب محمدی است و اطاعت از امر رهبری و ولایت پذیری سرلوحه کار اوست و آنچه خدا را خشنود می کند انجام می دهد.بسیجی با اخلاص خود فرهنگ ایثار و شهادت را معنا می کند و با شجاعت و فداکاری دشمنان داخلی و خارجی را مایوس و نا امید می کنند. بسیجیان، سرو قامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمید و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید. پروانه صفتانی که شمع از سوز و جمالشان آب شد، غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فرو ریخت و طلایه‏ دارانی که حق در سیمایشان متجلّی است.

لذا اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان ولایتمدار و با بصیرت، خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت، ایثارگران و جانبازان گرامی تبریک عرض نموده و برای ملت غیور و متدین ایران اسلامی، سرافرازی و سربلندی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج الله) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را از قادر متعال خواستارم.

سید مهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی استان گیلان

کد خبر 68480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد