پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت هفته بسیج

مدیر کل بهزیستی ایلام در پیامی هفته بسیج را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، متن پیام به شرح ذیل است:

"بسیج شالوده اراده جمعی ملت ایران در مقابله با استکبارستیزی است، ‎تفکر بسیجی تلاش برای ایرانی آباد و آزاد در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و هدف نهایی تفکر بسیجی در تقابل با نظام سلطه تداوم استقلال و عزتمندی ایران است.

بسیج امروز بعد از چهار دهه از تاسیس با ثبت و نگارش رشادت‌ها و دلاوری‌های متعدد در طول دوره‌های متمادی انقلاب اسلامی، به دیوانی وزین و فرهنگی ناب از ایثار و حماسه تبدیل شده که هر برگ آن به امتداد خطوط سرخ خون شهیدان در طول سال‌های انقلاب اسلامی به ویژه روزهای درخشان دفاع مقدس مزین گشته است.

۵ آذر ماه که در تقویم ایران اسلامی به نام روز بسیج  نام گرفته، فرصت مغتنمی است تا یاد و نام شهیدان و حماسه‌سازان مدرسه‌ عشق و ایثار و عاشقان مکتب و فرهنگ ناب بسیجی که در مسیر سرور عاشقان امام حسین(ع) مستانه زیستند و خاک پاک ایران اسلامی را به عطر جبهه و چفیه‌ مزین کردند را گرامی بداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، روز و هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم.

"حسین نورعلیوند"

کد خبر 68454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد