بندرعباس | نشست مشاور آینده روشن با خانواده کتابخوان

در راستای ارتقاء سرانه مطالعه عمومی در بین بانوان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی نشست مشاور آینده روشن با محوریت خانواده کتابخوان در بندرعباس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت نکوداشت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف افزایش سرانه مطالعه در بین بانوان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ونیز با رویکرد کاهش آسیبهای اجتماعی ، نشست مشاور آینده روشن با محوریت خانواده کتابخوان در محل سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

این نشست به همت شورای فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی هرمزگان و با مشارکت و همکاری واحد فرهنگی و امور بانوان بهزیستی بندرعباس و با حضور تعداد 20 نفر از مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرائی سطح شهرستان به صورت حضوری و مجازی برای عموم برگزار شد .

در این نشست با توضیحات شیوا نظری از روانشناسان و مشاوران مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی بندرعباس ، شرکت کنندگان با مباحث آموزشی شامل : اهمیت ونقش خانواده در رویکرد فرزندان به کتاب خواندن برای کودکان ،استفاده از تکنیک هاو قوانین رفتاری برای ایجاد تمایل فرزندان به مطالعه و کتاب خوانی آشنا شدند.

در ادامه پیشنهادات و راهکارهایی به خانواده ها و مسئولین جهت ایجاد مکان هایی آموزشی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه برای کودکان و نوجوانان ارائه شد.

گفتنی است : در پایان این مراسم امینه دریانورد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با اهداء لوح سپاس از همکاری و تعامل شیوانظری از مدرسین آموزشی سازمان بهزیستی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی تجلیل به عمل آورد .

کد خبر 68437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد