پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی ایران عزیز صورت گرفته است و فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند پیر فرزانه و معمار کبیر انقلاب اسلامی که با دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه خود با تشکیل بسیج  بعنوان عظیم‌ترین نیروی مردمی به جامعه حیات و نشاط بخشید .

بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای حق شناسی، پاسداری و صیانت از حق است. اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایمات است .

بسیج، این شجره طیبه امروز درخت تنومندی است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید و اکنون وظیفه ی ماست تا با ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی، مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموارتر نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی و بویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم ، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریا دل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج الله) و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را در راستای منویات مقام معظم رهبری برای همگان مسالت می نمایم.

 

کد خبر 68436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد