بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شیرخوارگاه حضرت رقیه و اورژانس اجتماعی دولت آباد

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س)، مرکز اورژانس اجتماعی دولت آباد و منزل خانواده های دارای چند معلول بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی دولت‌آباد در شهر ری، در جمع کارکنان این مجموعه حضور یافت و در جریان مطالبات و مشکلات آنان قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه ارتقا و بهبود فرآیندهای اورژانس اجتماعی موجب ارتقای سلامت اجتماعی می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف اورژانس اجتماعی حساس‌سازی مستمر مردم و مسئولان در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وزیر رفاه با بیان اینکه در مواقع بحرانی خدمات‌رسانی به گروه‌های خاص و مددجویان وظیفه این مجموعه را سنگین‌تر از قبل می‌کند، اظهار داشت:‌ بهزیستی برای حفظ امنیت و ایمنی فرآیندهای ارائه‌دهنده ملزم است که اصول مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را در همه خدمات خود لحاظ کند.

مرتضوی با تأکید بر لزوم توسعه ناوگان خودرویی اورژانس اجتماعی و توجه به عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان بهزیستی، گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان نیز مورد توجه باشد.
 

خدمت در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بهزیستی دارای اجر دنیوی  و اخروی فراوان است

«سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) در شهرستان ری و در جمع کارکنان این مجموعه، اظهار داشت:‌ خدمت در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بهزیستی دارای اجر دنیوی  و اخروی فراوان است و بی‌شک برکت آن در زندگی این عزیزان نمایان است.

وی فعالیت در حوزه اجتماعی را کاری سخت و دشوار دانست و افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هر زمینه‌ای که امکان حمایت وجود داشته باشد حامی مجموعه بهزیستی خواهد بود.

مرتضوی ضمن دریافت گزارش روند نگهداری و تربیت نوزادان و نونهالان این مرکز، بر لزوم نظارت ویژه بر آموزش و سلامت این کودکان تأکید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: کمک خیرین در اداره این‌گونه مراکز نشان می‌دهد روح ایثار و از خودگذشتگی و کمک به همنوعان در ایران اسلامی بسیار قوی است و امیدواریم این روحیه همچنان ترویج شود تا با کمک نوعدوستان خیر به امور نیازمندان بیشتر رسیدگی شود.

وی به دستور ریاست جمهوری برای اجرای عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان این مهم در ساختار مالی بهزیستی کشور اجرایی شود.

کد خبر 68416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد