قول مساعد معاون هنری و سینمایی ارشاد برای اجرای بهتر دومین جشنواره استانی تئاتر معلولین(دنا)

دیدار معاون توانبخشی بهزیستی با معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی به منظور برگزاری هرچه بهتر دومین جشنواره استانی تئاتر معلولین در استان(دنا).

جلسه ای با حضور کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی ؛ محمد سلیمی راد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی و ابراهیم علیپور دبیر اجرایی  به منظور برگزاری هرچه بهتر دومین جشنواره استانی تئاتر معلولین در استان(دنا) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی استان در دیدار با معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که در حوزه هنری معلولین، هم مردم و هم مسئولین را با فرهنگ رفتار با فرد معلول آشنا کنیم، باید کاری کنیم که معلول مخصوصاً در مسائل فرهنگی از حاشیه به متن بیاید؛ و از این موضوع با نگاه ترحم‌آمیز برخورد نشود. 

معاون توانبخشی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: دومین جشنواره تئاتر استانی  معلولین(دنا) از تاریخ 12 لغایت 15 دیماه در استان برگزار می گردد که برای اینکه به نحوشایسته و مطلوبی برگزار گردد قطعا حمایت و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار حائز اهمیت هست.

محمد سلیمی راد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اظهار داشت: هر هنرمندی به اداره کل ارشاد مراجعه کند ما حمایت می کنیم و زمانی که پای افراد با شرایط خاص مانند معلولان و سایر جامعه هدف بهزیستی در میان باشد این حمایت قطعا صد درصدی خواهد بود.

سلیمی راد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را متعلق به تمامی هنرمندان دانست و افزود: آنچه در حوزه هنری هزینه می گردد درواقع یک نوع سرمایه گذاری است و از آنجائیکه متولی اصلی برگزاری جشنواره های هنری  اداره کل ارشاد می باشد ولی اگر قرار باشد اداره و یا دستگاهی نیز جهت گسترش هنر و استعدادیابی  ورود کند  ما آن را موازی کار نمی دانیم و  در هر زمینه ای که مقدور باشد به شدت  حمایت خواهند شد.

کد خبر 68399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد