برگزاری آئین اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان دراستان چهارمحال و بختیاری

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان با هدف توانمندسازی اجتماعی آنان و نقش محوری آنها در خانواده و محیط اجتماعی خود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان در آئین اختتامیه این طرح گفت: این طرح در ده محله مختلف و با تعداد ۲۰ تسهیل‌گر در تابستان شروع شد و با پوشش۴۳۰ نفر نوجوان گروه سنی۱۳تا۱۸سال اجرا گردید.

 علی نصیری افزود: این طرح در راستای ارتقای توانمندی های نوجوانان در شناسایی مشکلات و ارائه راه حل های مختلف از دیدگاه خود افراد شرکت کننده با استفاده از همفکری و مشارکت گروهی و به چالش کشیدن، صورت گرفته است؛ شناسایی مشکلات در محیط خانه، محیط اجتماعی و جامعه و ارائه راه حل مناسب طی یک کار گروهی برای حل مشکلات، سبب تقویت و کسب مهارت در کارگروهی و اجتماعی می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح که توسط سازمان مردم نهاد جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، طی ۱۳  جلسه  برای هر گروه، با روند تسهیلگری، نوجوانان مشکلات فردی و اجتماعی محله خود را بررسی و جهت رفع آنها راه کارهای عملی به صورت پروژه و مکتوب ارائه دادند.

لازم به ذکر است در برنامه اختتامیه طرح از ۳۵نوجوان برتر و۴ تسهیلگر و همچنین ازموسسات مجری طرح  طی اهدا لوح و هدایا با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 68352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد