🔷🔶  مطالعه کتاب یکی از ضرورت های جامعه  است که ترویج  فرهنگ آن نیازمند همراهی همه افراد یک جامعه است.

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه معاونت پشتیبانی و معاون امور اجتماعی و روابط عمومی از کتابخانه این اداره کل بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه فرهنگ اداره بهزیستی استان بازدید کرد  و بیش از پنجاه جلد کتاب به این این کتابخانه اهدا کرد.  

همایون عمودی زاده با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین  اهداف ما در بحث فرهنگی  تشویق همکاران  به فرهنگ کتاب خوانی و ایجاد عادت حسنه مطالعه در کارکنان است گفت: امیدوارم فرهنگ کتابخوانی و خرید کتاب بعنوان غذای روح در قلب و ذهن همکاران نهادینه شود.

عمودی زاده با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به نویسندگان جوان و توانمند استان، گفت:مطالعه کتاب یکی از ضرورت های جامعه امروزی است که ترویج و گسترش  فرهنگ آن نیازمند همراهی و همدلی همه افراد یک جامعه است.

وی گفت: سیزده  کتابخانه برای  روشندلان در سطح  کشور وجود دارد که  کتابخانه نابینایان بروجرد یکی از این کتابخانه هاست که بیش از پنجاه هزار جلد کتاب در آن برای روشندلان موجود است.

 در ادامه  ضمن تقدیر از فعالیت کتابداران کتابخانه بهزیستی  استان و  برای ارج نهادن به زحمات و تلاش های این عزیزان تعداد ۵۰ جلد کتاب به این کتابخانه اهدا شد.

کد خبر 68331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد