توانمندسازی افراد دارای معلولیت اصلی ترین رسالت بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گقت: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های سازمان بهزیستی، توانمندسازی افراد دارای معلولیت است که بارزترین و فاخرترین خروجی آن درمورد هنر، نمایش و تئاتر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان، سلمان حسینی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت اظهار داشت: در این چند روزی که جشنواره آغاز شده افراد دارای معلولیت به خوبی توانمندی‌های خود را نشان دادند و تئاتر ویژه افراد دارای معلولیت یکی از بهترین سیاست‌ها در راستای تلفیق اجتماعی و حضور پررنگ و موثر افراد دارای معلولیت در جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات ششمین جشنواره تئاتر طلوع از خردادماه سال جاری کلید خورد و فراخوان آن برای استان‌های شمالغرب کشور ارسال شد، عنوان کرد: در مرحله اول حدود ۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در بازبینی اولیه حدود ۵۴ اثر به مرحله بعد و سرانجام بعد از بازبینی هییت داوران حدود ۱۳ اثر به مرحله نهایی رسیده و از ۲۲ ابان‌ماه در زنجان حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر جمع شدیم تا توانمندی افراد دارای معلولیت را جشن بگیریم. افرادی  که نشان دادند اگر فرصت‌های برابر در جامعه ایجاد شود، استعداد و توانمندی‌های بالایی دارند که به منصه ظهور برسانند.

حسینی اضافه کرد: این امر مسئولیت ارگان‌های و مسئولیت اجتماعی آن‌ها را بیشتر می‌کند تا با همکاری همه ی ارگانها زمینه‌ای ایجاد کنیم که افراد دارای معلولیت فرصت برابری در جامعه و اجتماع داشته باشند و بتوانند توانمندی‌های خود را نشان دهند.

کد خبر 68309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد