اصلی ترین رسالت بهزیستی توانمندسازی افراد دارای معلولیت است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گقت: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های سازمان بهزیستی، توانمندسازی افراد دارای معلولیت است که بارزترین و فاخرترین خروجی آن درمورد هنر، نمایش و تئاتر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت افزود: در این چند روزی که جشنواره آغاز شده افراد دارای معلولیت به خوبی توانمندی‌های خود را نشان دادند و تئاتر ویژه افراد دارای معلولیت یکی از بهترین سیاست‌ها در راستای تلفیق اجتماعی و حصور پررنگ و موثر افراد دارای معلولیت در جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات ششمین جشنواره تئاتر طلوع از خردادماه سال جاری کلید خورد و فراخوان آن برای استان‌های شمالغرب کشور ارسال شد، عنوان کرد: در مرحله اول حدود ۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در بازبینی اولیه حدود ۵۴ اثر به مرحله بعد و سرانجام بعد از بازبینی هییت داوران حدود ۱۳ اثر به مرحله نهایی رسیده و از ۲۲ ابان‌ماه در زنجان حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر جمع شدیم تا توانمندی افراد دارای معلولیت را جشن بگیریم. افرادی  که نشان دادند اگر فرصت‌های برابر در جامعه ایجاد شود، استعداد و توانمندی‌های بالایی دارند که به منصه ظهور برسانند.

حسینی اضافه کرد: این امر مسئولیت ارگان‌های و مسئولیت اجتماعی آن‌ها را بیشتر می‌کند تا با همکاری همه ی ارگانها زمینه‌ای ایجاد کنیم که افراد دارای معلولیت فرصت برابری در جامعه و اجتماع داشته باشند و بتوانند توانمندی‌های خود را نشان دهند.

کد خبر 68236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد