نامگذاری تالار اجتماعات ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان کرمان بنام شهید مهدی زاهد لوئی

رونمایی ونامگذاری تالار اجتماعات ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان کرمان بنام شهید مهدی زاهد لوئی با حضورعلیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان، اعضای شورای معاونین ، مسئولین دستگاههای اجرایی وجمعی ازهمکاران بهزیستی در محل ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ابتدای این مراسم علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت عنوان کرد: امام خمینی (ره) همواره  انقلاب اسلامی را  انقلاب کوخ نشینان می نامیدند و وظیفه بهزیستی هم رسیدگی به همین کوخ نشینان و مستضعفان می باشد و همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در حد توان بهترین خدمت را به این عزیزان ارائه نماییم.
وی افزود : بهزیستی استان کرمان شهدای زیادی را از فرزندان خود  در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب نموده است که همه آنها از همین کوخ نشینان بودند واکنون نیز  شهید زاهد گویی در عرصه ای دیگر از امنیت این کشور دفاع کرده و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و ما نیز باید حرمت حافظان امنیت را نگه داشته و بر همین اساس دراین مراسم یکی از تالار های مجموعه بهزیستی را بنام این شهید بزرگوار نامگذاری میکنیم .
در ادامه این نشست حجت الاسلام دکتر مهدی مهدی پور مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرکل بهزیستی استان کرمان ضمن تشریح خصلتهای برخی از شهدای شاخص دفاع مقدس و مقایسه آن با سبک زندگی برخی از مدیران امروزی گفت :مقایسه سبک زندگی برخی از مدیران امروز با سبک  شهدای عزیزی مانند شهید عباس بابایی ،شهید باکری ،شهید نصر اصفهانی و حاج قاسم عزیز که همواره سنگرش به عنوان میزش بود،  قابل مقایسه نیست و این موضوع بسیار تاسف آور است .
وی افزود :  مدیران ما باید بیاموزند که با سبک شهدای عزیز به جامعه خدمت نموده  و تکلیف الهی خودرا انجام دهند. سبک زندگی شهدا جوری بود که مسئولیتهای آنان مانع مردم داری آنها نبود و فروتنی و خضوع آنان باعث شده بود در انجام فعالیتهای جهادی و حفظ بیت المال سعی وافر داشته باشند.
مهدی پور اذعان داشت :  شهدا دنبال عزتی بودند که از سوی خداوند به آنها تعلق گیرد، نه پست ومقام دنیایی و به همین دلیل سبک زندگی و رمز عزت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درخدمت به مردم خلاصه می شد.
در ادامه این نشست و با حضور مسئوولین حاضر از تابلوی تالار اجتماعات شهید زاهد لویی رونمایی گردید.شایان ذکر است این مراسم به همت دبیرخانه شورای فرهنگی برگزار گردید.

نامگذاری تالار اجتماعات ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان کرمان بنام شهید مهدی زاهد لوئینامگذاری تالار اجتماعات ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان کرمان بنام شهید مهدی زاهد لوئینامگذاری تالار اجتماعات ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان کرمان بنام شهید مهدی زاهد لوئی

نامگذاری تالار اجتماعات ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان کرمان بنام شهید مهدی زاهد لوئی

IMG_1163.JPG

IMG_1157.JPG

IMG_1216.JPG

کد خبر 68221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد