در رسانه |مسئولان همدان ورزش معلولان را حمایت نمی کنند

همدان- ورزشکار کم بینای همدانی گفت: هیچ حمایتی از سوی مسئولان و متولیان در خصوص ورزش معلولان صورت نمی‌گیرد.

مهرداد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تقریباً یک ماه است که من از مسابقات جهانی مراکش برگشته‌ام و با وجود کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره، هیچ‌گونه بدرقه، استقبال و حمایتی از من انجام نشد، گفت: بنده در مسابقات جهانی سوئیس ۲۰۱۷ طلا و برنز، در مسابقات بازی‌های آ سیایی جوانان ۲۰۱۷ تعداد ۳ مدال طلا، در مسابقات جهانی بزرگسالان مراکش ۲۰۲۲ مدال‌های طلا و نقره کسب کرده و سهمیه بازی‌های آسیایی هانگژو چین بوده‌ام اما هرگز حمایتی از سوی مسئولین ندیده‌ام.

وی ضن ابراز گلایه مندی از این وضعیت گفت: واقعاً این وضعیت برای یک ورزشکار کسر شأن است که سطح مسابقات کشوری را با مسابقات استانی یکسان بدانند.

این ورزشکار کم بینای دو و میدانی همدانی با تصریح بر اینکه من تقریباً یک سال است ورودی بازی‌های آسیایی دارم و جزو رنکینگ یک آسیا برای بازی‌های آسیایی هانجو هستم اما حتی این موضوع نیز نادیده گرفته شد، تصریح کرد: طبق گفته دیگر ورزشکاران قدیمی، مسئولان قبلی در دوره‌های قبل، حتی از یک سال قبل بازی‌های آسیایی از ورزشکاران حمایت می‌کردند.

مرادی در ادامه افزود: بنده در مسابقات جهانی مراکش نیز مجدد ورودی بازی‌های آسیایی را کسب کردم و رنک یک آسیا هستم، اما هیچ حمایتی از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد؛ اصلاً به فکر ورزش ما نیستند.

کد خبر 68216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد