🔷🔶 بازدید مدیر کل بهزیستی لرستان از مراکز مثبت زندگی در سفر به شهرستان کوهدشت  

همایون عمودی زاد مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با کارکنان بهزیستی شهرستان کوهدشت، گفت: همه ما در سازمان بهزیستی  برآن هستیم برابر رسالت واقعی سازمان بهزیستی امورات محوله را به نحو مطلوب و در حد توان پیش ببریم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، همایون عمودی زاد مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با کارکنان بهزیستی شهرستان کوهدشت، گفت: همه ما در سازمان بهزیستی  برآن هستیم تا سرعت آسیب های اجتماعی را  که مورد توجه مقام معظم رهبری"مد ظله العالی" است را کاهش دهیم و برابر رسالت واقعی سازمان بهزیستی امورات محوله را به نحو مطلوب و در حد توان پیش ببریم.

در این دیدار که در راستای بهبود ارائه خدمت به جامعه هدف صورت گرفت همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به اینکه، اثر بخشی خدمات بهزیستی منوط به همدلی و همکاری همه کارکنان است، گفت: بزرگان دین ما با کمک به دیگران همواره چراغ  راه احسان و مددکاری اجتماعی را روشن کرده اند، تا جایی که حضرت امام رحمت اله علیه اعتبار و ارزش خدمت به معلولین را همردیف با خدمت به نبی مکرم اسلام می داند.

در این دیدار عمودی زاده در جریان مسائل و مشکلات و همچنین وضعیت کاری، سوابق پرسنل و سایر شرایط کارکنان بهزیستی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه بر ایجاد انگیزه و خدمت جهادی و ایجاد تعامل و روابط حسنه کارکنان با مدیریت تاکید کرد و آن را از فاکتورهای مهم در پیشبرد اهداف سازمانی برشمرد.

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان بهمراه معاونت اجتماعی و رئیس حراست از چند مرکز مثبت زندگی بازدید کردند و از نزدیک فعالیتهای آنان را مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند.

کد خبر 68203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد