حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی آذربایجان غربی در موسسه خیریه امدادگران عاشورا

بمنظور استفاده از ظرفیت موسسات خیریه در جهت رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی پروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی استان به همراه عبداله پور، معاون توانبخشی، سوری معاون مشارکت و مشمول رئیس اداره پذیرش جهت بررسی ظرفیت های خدمات رسانی به جامعه هدف و نحوه انعقاد تفاهم نامه در موسسه خیریه امدادگران عاشورای ارومیه حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در این جلسه پروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از هیات مدیره جهت دعوت به جلسه بااشاره به حجم بالای پرونده، مراجعین و نیازهای مددجویان بهزیستی و محدودیت اعتبارات بهزیستی، برای رفع نیازهای جامعه هدف خواستار همکاری و مساعدت خیرین و موسسات مردم نهاد شد.  

محمدپوری با بیان اینکه ۸ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان هستند، گفت: ۱۲٠ موسسه خیریه و مردم نهاد بهزیستی بصورت غیر دولتی در استان فعال است و ۹۷ مرکز مثبت زندگی در استان به ارائه خدمات می پردازند.  

گفتنی است، عبدالله پور، معاون توانبخشی بهزیستی استان نیز در جهت هم پوشانی مشکلات درمانی و توانبخشی مددجویان خواستار معرفی نیازمندان حمایت توانبخشی به بهزیستی برای صدور پرونده شد.  

همچنین سوری، معاون مشارکتهای بهزیستی استان در خصوص نحوه مشارکت و تامین هزینه درمانیو معیشتی مددجویان و حمایت موسسه از مددمویان نیازمند توضیحاتی ارایه نمود و خواستار هماهنگی موسسه و معاونت مشارکت های بهزیستی در جهت رفع هرچه سریعتر مشکلات شد.

همچنین دکتر قره گوز وصابری هیت امنای موسسه  خیریه امدادگران عاشورا نیز در این دیدار که باهدف بررسی روشهای جذب مشارکتهای مردمی و هزینه کرد در راستای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی تشکیل شد به ارائه گزارش عملکرد موسسه خیریه پرداخت و به مساعدت با بهزیستی استان تاکید کرد.  

در این جلسه انعقاد تفاهم نامه دوجانبه و  هم افزایی جهت رفع مشکلات مددجویان بین بهزیستی و موسسه خیریه امدادگران عاشورا تصویب شد.

کد خبر 68202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد