کسب دو مدال نقره و یک برنز توسط بانوان بهزیستی استان

در هجدهمین دوره از جشنواره ورزشی بانوان شاغل در سازمان بهزیستی کشور ورزشکاران خانم شاغل در بهزیستی استان موفق به دریافت ۲ مدال نقره و یک برنز شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در هجدهمین دوره از جشنواره ورزشی بانوان شاغل در سازمان بهزیستی کشور، بانوان اداره کل بهزیستی استان سمنان موفق به کسب دو نقره و یک برنز شدند.

فاطمه پیوندی کارشناس مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی استان در این خصوص به روابط عمومی گفت : در هجدهمین دوره از جشنواره ورزشی بانوان شاغل در سازمان بهزیستی کشور که در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ آبان ماه در اردوگاه شهید عظیمی نژاد شهرستان بابلسر در استان مازندران برگزار گردید، ورزشکاران خانم شاغل در بهزیستی استان موفق به دریافت ۲ مدال نقره و یک برنز شدند .

وی افزود : سرکار خانم عاطفه ناظریه در رشته آمادگی جسمانی در رده سنی زیر ۳۵ سال و سرکار خانم هنگامه فرزانه در رشته شنا در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال موفق به کسب مدال نقره و سرکار خانم ناهید بهرامی نسب نیز در رشته شنا در رده سنی زیر ۳۵ سال موفق به کسب مدال برنز در این مسابقات شدند.

مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی استان یکی از عوامل موثر بر کنترل استرس، فرسودگی شغلی و نشاط در بین کارکنان به ویژه سازمان های حمایتی را ورزش و برنامه های فوق برنامه بیان و ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مدیرکل و معاونین بهزیستی استان بمنظور فراهم نمودن زمینه حضور بانوان در این مسابقات ابراز داشتند : همواره ارتقاء سطح برنامه های ورزشی و فوق برنامه در دستور کار بهزیستی استان بوده و تلاش می شود بیش از پیش با برنامه ریزی و استفاده از خرد جمعی این برنامه ها با بالاترین کیفیت و رادمان اجرایی گردد.

گفتنی است هجدهمین دوره از جشنواره ورزشی آقایان شاغل در سازمان بهزیستی کشور که در تاریخ ۲۸ لغایت ۲ آبان ماه در اردوگاه شهید عظیمی نژاد شهرستان بابلسر در استان مازندران برگزار گردد.

کد خبر 68197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد