نشست مشترک مدیران بهزیستی و اداره امور عشایر استان

با هدف شکل گیری تعامل دوسویه میان بهزیستی و اداره امور عشایر استان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان طی نشستی با ارسلان حیدری رییس اداره امور عشایر استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف گسترش و توسعه تعاملات برون سازمانی و به منظور شکل گیری تعامل دوسویه میان بهزیستی و اداره امور عشایر استان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان طی نشستی با ارسلان حیدری رییس اداره امور عشایر استان دیدار و گفتگو کرد.

سامیه جهانشاهی در جریان این نشست به تشریح خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت : تعامل و همراهی سازنده فی مابین می تواند در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف بسیار موثر باشد .

وی در ادامه به تشریح طرح ها و برنامه های حمایتی و تخصصی بهزیستی پرداخت و شناسایی، نیازسنجی ، ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به عشایر را بخشی از ظرفیت ها و زمینه همکاری مشترک برای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف دانست.

ارسلان حیدری رییس اداره امور عشایر استان نیز با تاکید برحمایت از جامعه عشایر استان ، خواستار بهره مندی عشایر دارای شرایط احراز از خدمات بهزیستی شد.

وی از طرح ها و برنامه های سازمان بهزیستی استقبال نمود و ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیازهای جامعه عشایری بتوانیم با همکاری و همدلی بین  دو دستگاه و عملیاتی نمودن طرح ها و برنامه های سازنده ،  اثر بخشی آن را در ارتقاء وضعیت افراد دارای معلولیت و دیگر افراد دارای شرایط حمایت در خانوارهای عشایری ببینیم .

کد خبر 68190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد