🔷🔶 ششمین جلسه شورای اداری بهزیستی به ریاست مدیر کل برگزار شد + تصاویر

جلسه شورای اداری بهزیستی استان به ریاست مدیر کل و حضور معاونین، روسای شهرستانها و مسئولین دفاتر تخصصی در حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، ششمین جلسه شورای اداری بریاست همایون عمودی زاده و حضور معاونین و روسای شهرستانها در حوزه ریاست برگزار شد.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان  با بیان اینکه: توفیق خدمت در سازمان بهزیستی که متولی سلامت اجتماعی و خدمت به محرومین است از الطاف الهی است و فرصتی بسیار گرانبها است گفت: سال گذشته علیرغم اینکه از نظر مالی سال پر چالشی بود ولی شکر خدا برای مجموعه ما سرمایه اجتماعی و ذهنیت مثبت ایجاد کرد، که امیدوارم بتوانیم بسیار حساب شده، با درایت و تعصب خاص از این ظرفیت های سازمانی و سرمایه های اجتماعی بهره برداری کنیم و بتوانیم جایگاه والای که در بین دستگاهها بدست آورده ایم را حفظ و گسترش دهیم .
مدیر کل بهزیستی استان لرستان در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از نعمت خدمتگزاری، از تلاش و صبر و همدلی همکاران تقدیر و با اشاره به مواردی چون 
- داشتن برنامه سالیانه
- رعایت کامل حقوق شهروندی
- برنامه ریزی و سرعت در انجام امورات محوله
-تلاش متعهدانه و مسئولانه بمنظور رضایت جامعه هدف
- نظارت جدی بر صدور مجوزها

- مسکن و اشتغال مددجویان
- تلاش برای بسط و توسعه امورات فرهنگی و  مسئولیت اجتماعی
- تلاش برای ایجاد و ترویج نشاط اجتماعی
- تعامل سازنده با سایر دستگاهها 
- رعایت انظباط اداری
- توجه ویژه به بخش آموزش و بروز کردن نیروهای انسانی
و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی در محیط اداره، خواستار ارتباط، همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر معاونین و روسای شهرستانها با مراکز تحت نظارت  شد.

جلسه با ارائه گزارش توسط روسای شهرستانها و سپس گزارش معاونین در راستای پیشبرد مطلوب اهداف سازمانی، بیان چالش ها،  مسائل و مشکلات از قبیل پاسخگویی به مکاتبات اداری علی الخصوص نامه های مربوط به ارباب رجوع در اسرع وقت، نظارت مستمر و هوشمند  بر مراکز شبانه روزی و مراکز مثبت زندگی و همچنین ارائه پیشنهادات و راهکاری سازنده به کار خود پایان داد.

کد خبر 68170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد