برگزاری جلسه توجیهی- هم اندیشی مجموعه مستندهای " دوباره حرکت"

به همت روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی و توجیهی جهت تدوین محتوای مجموعه مستندهای " دوباره حرکت" با حضور کارشناس مسئولان حوزه های ستادی و نماینده صداوسیمای استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی ضمن بیان این خبر افزود: مجموعه مستندهای " دوباره حرکت" کاری مشترک از بهزیستی و صداوسیمای استان است که در راستای تحقق قرارداد بند(چ) ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور تولید و پخش خواهد شد.

مجید اسلامی ادامه داد: این مجموعه سال گذشته نیز با همین عنوان تولید و در قالب ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای با هدف معرفی خدمات و فعالیت های بهزیستی از شبکه استانی پخش شد.

وی با تاکید بر ضرورت جریان سازی و استفاده از ظرفیت اثربخش فیلم و مستند های کوتاه، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، انیمیشن، کاریکاتور و ...جهت انتقال پیام و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با ماموریت های بهزیستی در حوزه های توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و ...افزود: تفاوت نوع ساختار مجموعه مستندهای دوباره حرکت در سال جاری، کوتاه و نمایشی بودن مستندها جهت ایجاد جذابیت و ارتقای قابلیت آنها برای استفاده در فضای مجازی است. به همین منظور تولید و پخش ۲۴ قسمت ۳ دقیقه ای و ۱۲ قسمت ۱۰ دقیقه ای در دستور کار قرار دارد.

اسلامی به نقش کارشناسان و مددکاران در فرایند تولید اشاره کرد و ادامه داد: همکاران ما در بخش های مختلف اداری، مددکاری، مراکز و موسسات و ...به دلیل فعالیت مستقیم با گروه های هدف، بیش از هر کس با مشکلات و چالش ها، نیازها و دغدغه ها، توانمندی ها و ظرفیت ها و ...آشنا هستند و به طور قطع می توانند با بیان ایده ها و تجربیات خود، در تهیه محتواهای واقعی و کاربردی نقش چشمگیری ایفا کنند.

وی افزود: در همین راستا، در مرحله نخست از کارشناس مسئولان ستادی دعوت کردیم تا با حضور در جلسه توجیهی و هم اندیشی، دیدگاه ها و ایده های خود را به صورت مستقیم با کارگردان مجموعه در میان بگذارند.  

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در پایان ضمن تشکر از همکاری صداوسیمای استان، تاکید کرد که این جلسات در آینده با حضور سایر کارشناسان و همکاران شاغل در واحدهای مختلف برگزار و ادامه خواهد یافت.

کد خبر 68166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد