با شروع فصل سرما طرح " پویش زمستان گرم"  در دستور کار بهزیستی استان تهران قرار گرفت

با توجه به آغاز فصل سرما و نیازمندیهای ویژه معیشتی در این فصل به منظور ایجاد بستر و شرایط مناسب گذران زمستان گرم برای نیازمندان و افراد کم بضاعت در سطح استان تهران طرح" پویش زمستان گرم" به تاکید و دستور مدیر کل وقت بهزیستی بعنوان یک مسئولیت اجتماعی در دستور کار مجموعه بهزیستی استان تهران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران:  سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران که در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان تهران حضور یافت در سخنانی بیان داشت: یک از دغدغه های مهم بنده و سایر همکارانم با شروع زمستان و فصل سرما تامین و تجهیز حداکثری لوازم و تجهیزات گرمایشی برای افراد محروم و کم بضاعت در سطح استان تهران است.

 زمانی گفت:  انتظار می‌رود با راه اندازی پویش زمستان گرم به عنوان یک مسئولیت های اجتماعی، با توجه به  توان و ظرفیت های موجود با بهره گیری از  مشارکت وکمک های مومنانه نیکو کاران و خیرین، "بازوان توانمند بهزیستی "  و مجموعه های صنعتی  و گروههای جهادی در کمترین زمان ممکن  و قبل از سرد تر شدن هوا یکی از رسالتها و دغدغه های بهزیستی که تامین اقلام کمکی زمستانه است با جمع آوری کمکهای خیرخواهانه و انسان دوستانه مردم شریف تهران در قالب این  پویش محقق و در اختیار افراد نیازمندو خانواده های کم بضاعت قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مستمر خیرین و گروه های جهادی در یاریگری به جامعه هدف بهزیستی تصریح کرد : با توجه به وسعت جغرافیایی استان تهران نیل به اهداف این پویش مستلزم یاری و هم افزایی و مشارکت سایر دستگاه های مرتبط، گروه های جهادی  و مشارکت آحاد شهروندان شریف تهرانی است.

وی خطاب به معاونین و مدیران و کارکنان بهزیستی استان تهران بیان داشت: لازم است کلیه مدیران، روسای ادارات و مراکز تابعه،  همچنین مجموعه اطلاع رسانی بهزیستی استان با بهره گیری ازروشهای نوین و نو آورانه نسبت به معرفی خدمات بهزیستی درکلیه حوزه های مختلف اقدام کنند و گزارش مستند کمک و مشارکت اجتماعی که در پویش زمستان گرم صورت می گیرد بعنوان عملکرد خود مردم  شریف و سازمانها و نهاد های ذینفع بازتاب و منعکس گردد.

شایان ذکر است پیرو صدور این تاکید و  دستور کلیه ادارات و مراکز بهزیستی در سطح استان تهران آمادگی خود را درد ریافت کمک های مردمی و جهادی طرح پویش زمستان گرم اعلام نمودند.

همچنین از سوی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران نزد بانک مرکزی جهت واریز کمک های نقدی نوع دوستانه ویژه پویش زمستان گرم به شماره ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره شبا ۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ IR و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ و کدهای دستوری #۵۵۵۷۲۴ و سامانه جیرینگ #۲۶۷* اعلام و معرفی شد.

کد خبر 68157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد