در رسانه| بیش از۱۰ هزار ایلامی از خدمات مشاوره ای بهزیستی ایلام برخوردار شده اند

مدیر کل بهزیستی ایلام با بیان اینکه در هفت ماهه امسال در مجموع بیش از ۱۰هزار ایلامی از خدمات مشاوره این اداره کل برخوردار شده اند، گفت: از این تعداد، بیش از سه هزار نفر از طریق تماس با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و بیش از هفت هزار نفر نیز از خدمات مشاوره حضوری استفاده کرده اند.

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین نورعلیوند  اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته عمده تماس گیرندگان با این مراکز دختران و زنانی بوده که مراکز مشاوره بهزیستی را برای حل مشکل انتخاب می کنند.

وی با ذکر اینکه در هفت ماهه امسال در مجموع بیش از ۱۰هزار ایلامی از خدمات مشاوره این اداره کل برخوردار شده اند، گفت: از این تعداد، بیش از سه هزار نفر از طریق تماس با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و بیش از هفت هزار نفر نیز از خدمات مشاوره حضوری استفاده کرده اند.

نورعلیوند عمده ترین و بیشترین علت مراجعه مخاطبان با مراکز مشاوره این اداره کل را اختلالات خانوادگی، خلقی، افسردگی، مشکلات بین فردی با همسر، تربیت کودک، تحصیلی و ازدواج عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام همچنین به خدمات مشاوره حضوری این اداره کل اشاره کرد و گفت: هم اینک ۳۱ مرکز مشاوره خصوصی و چهار مرکز مشاوره دولتی در استان با نظارت این اداره کل فعالیت دارند.

به گفته وی، مجتمع خدمات مشاوره این اداره کل در مرکز استان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت می کند.

کد خبر 68140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد