فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: فوتسالیست‌های ناشنوای قم یک بار دیگر توانمندی خود را به نمایش گذاشته و با شایستگی قهرمان ایران شدند.

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: 15 تیم از استان‌های مختلف در مسابقات سال 1401 فوتسال ناشنوایان قهرمانی کشور حضور داشتند و این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهید شوری‌زاده به میزبانی هیات سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان به انجام رسید.

فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند

وی ادامه داد: تیم منتخب هیات ناشنوایان استان قم به سرمربیگری حسین نوری و سرپرستی محمدرضا ابوالحسنی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شد و با نمایشی خیره کننده در مراحل مقدماتی، حذفی و فینال مجموعا در 6 مسابقه موفق به شکست حریفان و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: تیم ناشنوایان قم در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم هیات سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌ها رفت و در مقابل این تیم که منتخبی از ملی‌پوشان فوتسال ناشنوایان ایران است در ضربات پنالتی نتیجه 3 بر 1 صاحب برتری شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند

وی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها افزود: اسماعیل شاه‌زید، مهدی تبریزی، محمدرضا آزادی‌فر، احسان فلاح، مهدی خدایی‌زاده، شایان عندلیب‌اردکانی، محمدمهدی قربانی، سیدمحمد جدّایی، سیدمرتضی هاشمی، سعید خلیلی، سعید بهرامی و علیرضا کربلایی در این رقابت‌ها اعضای تیم ناشنوایان قم بودند.

فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند

محمدی با بیان اینکه ملی‌پوشان ناشنوای قم علی زینل‌وند و سیاوش زینل‌وند در این دوره از رقابت‌ها در ترکیب تیم قم حضور نداشتند، تصریح کرد: ارزش این قهرمانی به این دلیل بسیار بالا است که تیم ناشنوایان قم در سال 1400 هم توانسته بود عنوان قهرمانی ایران را کسب کند و بدین‌ترتیب از قهرمانی خود دفاع کرد تا یک بار دیگر توانمندی ناشنوایان ورزشکار قم در رشته فوتسال را به نمایش بگذارد.

فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند

وی با بیان اینکه احسان فلاح با درخشش در این مسابقات به اردوی تیم ملی راه یافته، در پایان اظهار کرد: این رقابت‌ها انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد  و علی رعدی مربی شناخته شده فوتسال ایران که هم اکنون سرمربی تیم ملی ناشنوایان است بهترین‌ها را برای دعوت به اردو انتخاب کرده و تیم ملی در مسابقات برون‌مرزی پیش‌رو به میدان برود.

کد خبر 68134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد