🔷🔶 بمناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و  کتابخوانی مراسمی در کتابخانه شهیدی شهرستان بروجرد برگزار شد.

بمناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی مراسمی توسط توانخواهان کم بینا و نابینا در کتابخانه شهیدی شهرستان بروجرد برگزار شد.

بمناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی مراسمی با حضور مدیر کل کتابخانه های استان، معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، رئیس هیات امنای مساجد و رئیس آموزش و پرورش و اداره بهزیستی شهرستان بروجرد  و جمعی از اصحاب رسانه در کتابخانه شهیدی  به همت جمعی از توانخواهان نابینا و کم بینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان،  رئیس اداره بهزیستی شهرستان بروجرد با بیان اینکه، کتابخانه نابینایان بروجرد بخشی تخصصی از کتابخانه علامه شهیدی است گفت: این کتابخانه  در شمار یکی از مجهزترین مراکز ویژه نابینایان در کشور بشمار می رود و از نظر فضا و تجهیزات، مناسب با وضعیت نابینایان و کم بینایان طراحی شد.

پیردایه رئیس اداره بهزیستی شهرستان بروجرد گفت: بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب  صوتی به لوح فشرده در  این کتابخانه برای روشندلان موجود است که می توانند از آنها استفاده نمایند.

۱۳ کتابخانه ویژه نابینایان در کشور وجود دارد و کتابخانه نابینایان بروجرد از سال ۹۳ شروع به فعالیت کرده است.

در پایان به ۹ نفر از مددجویان مجری برنامه از سوی بهزیستی شهرستان،مدیرکل کتابخانه‌ های استان و رئیس هیئت امنا ی مساجد بروجرد لوح سپاس و جوایز نقدی تعلق گرفت.

کد خبر 68123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد