برگزاری دوره توانمندسازی و توجیهی شورای پایگاه های بسیج دستگاه های اجرایی استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : بسیج یک فعالیت گروهی و داوطلبانه که با فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دوره توانمندسازی و توجیهی شورای پایگاه های بسیج ویژه خواهران با حضور دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان، سرهنگ پاسدار سیدجوادموسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ادارات کل استان و فرماندهان خواهر پایگاه های بسیج  دستگاههای اجرایی، در سالن شهید شاهورانی بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر منطقی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به اعضای شرکت کننده در این دوره، بسیج را یک فعالیت گروهی و داوطلبانه دانست که با فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته شده است.

وی فعالیت در سازمان بهزیستی را برپایی دوره های آموزشی  و توانمندسازی کارشناسان بمنظور ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف بیان و افزودند :لازم است بمنظور ارتقای دولت الکترونیک و رسیدن به اهداف عالیه در این بحث برخی از دوره های آموزش در فضای مجازی برگزار شود، فضای مجازی و در پی آن شبکه های اجتماعی نقش پررنگی در خانواده پیدا کرده اند و نمی توان آن ها را نادیده گرفت و این شبکه ها بر ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد و در سطح زندگی مردم تاثیر گذاشته اند و نیازمند آن هستیم بیش از پیش در این زمینه فعالیت نماییم ...

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در معرفی خط ۱۴۸۰ گفتند : صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های خانوادگی، روانی، شغلی، تحصیلی و ... با بهره گیری از مشاوران و روانشناسان متخصص با استفاده از فنون و مهارت‌های مشاوره تلفنی با در نظر گرفتن عدم شناسایی فرد تماس گیرنده به فرد خدمات مشاوره ارائه می‌دهند و لازم است از کلیه ظرفیت های موجود در شناسایی این خط به اقشار مختلف استفاده کرد.

منطقی در پایان سخنان خود در معرفی خط ملی مشاوره اعتیاد ۰۹۶۲۸ گفت: خط ملی اعتیاد در حوزه پیشگیری و راهنمایی به عموم مردم از جمله به افرادی که مبتلا به اعتیاد نیستند اما نگرانی‌هایی در این باره دارند و یا خانواده‌های دارای عضو معتاد خدمات مشاوره ارائه می دهد، آحاد افراد جامعه می توانند برای شناخت رفتار صحیح با فرد دارای اعتیاد یا آشنایی اثرات مخرب مواد اعتیادآور از خدمات مشاوره‌ای این خط استفاده کنند.

کد خبر 68118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد