برگزاری جلسه توجیهی درخصوص اجرای دقیق دستورالعمل ماده 26

برگزاری جلسه توجیهی درخصوص اجرای دقیق دستورالعمل ماده 26 و نظارت بر مراکز غیردولتی و آموزش سامانه الکترونیکی صدور مجوز مراکز غیردولتی و موسسات

برگزاری جلسه توجیهی درخصوص اجرای دقیق دستورالعمل ماده 26 و نظارت بر مراکز غیردولتی و آموزش سامانه الکترونیکی صدور مجوز مراکز غیردولتی و موسسات با حضور کارشناسان معاونتهای تخصصی و شهرستانها در معاونت مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز و موسسات غیردولتی بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سید محسن مظلومی معاون مشارکتهای مردمی ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، مطالعه و اجرای کامل دستورالعمل و همچنین نظارت هرچه بیشتر بر مراکز را مورد تاکید قرار دادند.

مظلومی همچنین لزوم نظارت مستمر بر مراکز و موسسات را گوشزد و تشکیل پرونده های نظارتی مراکز در صورت احراز تخلف در آنها را نیز متذکر شدند.

در ادامه کارشناسان سوالات و ابهامات خود را مطرح که توسط معاون مشارکتها و کارشناس مسئول دبیرخانه ماده 26 بهزیستی استان پاسخ های خود را دریافت نمودند.

در پایان جلسه سهیلا الهی مسئول دبیرخانه ماده 26 بهزیستی استان مراحل درخواست متقاضی و وظایف کارشناسان در سامانه الکترونیکی مجوز را به صورت عملی آموزش داد.

روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 68088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد