برگزاری دوره تربیت مربی طرح توانمند سازی خانواده محور – همیار مادر وکودک

دوره سه روزه تربیت مربی طرح توانمند سازی خانواده محور – همیار مادر وکودک با حضور ۱۵ نفراز تسهیلگران استان در مرکز آموزش های تخصصی هلال احمر استان توسط مدرس استانی طرح، برگزارگردید.

دکتر حجه اله محمدزاده معاون توسعه  پیشگیری بهزیستی استان قم در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش تسهیلگران گفت: آمادگی مادر برای فرزند آوری، ترمیم دلبستگی نا ایمن و مهارتهای او در ایجاد یک رابطه ایمن با کودکی در اولویت طرحهای پیشگیری است و سازمان بهزیستی بر این اساس ، اقدام به اجرای طرح همیار مادر وکودک در جهت آموزش و توانمندسازی مادران باردار نموده است تا بتواند با تغییر و بهبود در لایه های زیرین موثر در رابطه والد -کودک قدمی محکم و موثردر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بردارد.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم اضافه کرد: این طرح با هدف نهایی ارتقاء تحول بهینه روابط مادر وکودک و کاهش آسیبهای اجتماعی در آینده به واسطه تسهیل تشکیل دلبستگی ایمن در کودکان و بهبود روابط مادر وکودک طراحی شده است.

لازم به ذکر است طرح همیار مادر و کودک در سال جاری در تمامی شهرهای استان اجرا خواهد گردید و سعی بر آن است که ضریب نفوذ افراد بهره مند از مزایای طرح افزایش یابد

کد خبر 68087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد