در رسانه| فاخرترین جلوه توانمندسازی افراد دارای معلولیت در عرصه هنر و تئاتر است

مدیرکل سازمان بهزیستی استان زنجان گفت: فاخرترین جلوه این توانمند سازی و تدبیر اجتماعی در عرصه هنر و تئاتر است که افراد دارای معلولیت در این عرصه به نحو احسن به منصه ظهور رسانده اند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،‌سید سلمان حسینی در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت یا بیان اینکه این جشنواره از ۲۲ الی ۲۵ آبان ماه سالجاری به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود اظهار کرد : در این جشنواره استان های آذر شرفی ،غربی،قزوین ، اردبیل شرکت کرده اند ،این جشنواره نشانگر هنر دوست بودن زنجانی ها است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی فعالیت های بسیار زیادی در جهت توانمند سازی افراد دارای معلولیت دارد افزود: به نظر می‌رسد فاخرترین جلوه این توانمند سازی و تدبیر اجتماعی در عرصه هنر و تئاتر است که افراد دارای معلولیت در این عرصه به نحو احسن به منصه ظهور رسانده اند .

مدیرکل سازمان بهزیستی استان زنجان افزود: تئاتر برای افراد دارای معلولیت فرصتی است که بتواند با زبان هنر و خلاقیت بدون هیچ گونه محدودیتی افکار عمومی را با چالش ها، توانمندی ها و مشکلات حوزه افراد دارای معلولیت است آشنا کنند.

حسینی یا بیان اینکه این رویداد یک هم افزایی بسیار خوب و ظریفی را با خانواده بهزیستی و هنرمندان ایجاد کرده است که مایه افتخار است بیان کرد: افتخار می‌کنیم این افراد توانمندی های بیشماری دارند و دراین فرصت سه روزه توانمندی خود را به تمام افراد جامعه نشان دهند.

هنر تئاتر هنر بالنده و پویایی است

در ادامه امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت : هنر تئاتر هنر بالنده و پویایی است و شما هنرمندان میخواهید این هنر را می‌خواهید نشان دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا ) : ششمین جشنواره منطقه ای افراد دارای معلولیت طلوع از ۲۲ تا ۲۵ سال جاری به میزبانی سازمان بهزیستی استان زنجان برگزار می‌شود که در این جشنواره استان های آذر شرقی،غربی،اردبیل و قزوین حضور دارند و ۱۴ اثر برگزیده هنری با هنرمندی افراد دارای معلولیت به روی صحنه خواهد رفت .

.

کد خبر 68067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد