بهار |درخواست تاسیس مرکز مثبت زندگی

جلسه مشترک اداره بهزیستی شهرستان، شهردار، بخشدار و رییس شورای شهر صالح آباد با هدف درخواست تاسیس مرکز مثبت زندگی در بخشداری صالح آباد تشکیل شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار سرپرست بهزیستی شهرستان  بیان کرد که ایجاد این مراکز نیاز به داشتن مجوز از سازمان بهزیستی کشور بوده است. محمد رضا مقدادی پورازآنجا که سازمان بهزیستی بعنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه های مختلف جامعه می باشد بنابراین در چنین شرایطی، طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه ای از خدمات را فراهم نموده و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد و در صورت صدور مجوز یکی از شهرهایی که حتما این مرکز برقرار خواهد شد صالح آباد میباشد.

در ادامه بخشدار صالح آباد ضمن تشکر اعلام کرد که با توجه به فضای فیزیکی در اختیار اداره بهزیستی نسبت به اخذ مجوز جدید مرکز مثبت زندگی اقدام نمایند.

 در پایان مقرر شد جلسه ای با حضور مدیر کل و سرپرست بهزیستی، شهردار، بخشدار و ریاست شورا ی صالح آباد برگزار شود و راهکارمناسبی برای این منظور ارایه گردد

در این جلسه درخواست بخشدار صالح آباد، ریاست شورا و شهردار صالح آباد در خصوص برقراری مرکز مثبت زندگی در صالح آباد جهت رفع مشکلات مددجویان مطرح گردید.

کد خبر 68066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد