بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات مددجویان را حل کند

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: مردم خیر شهرستان طارم در هر زمانی که تمایل داشته و امکان کمک داشتند می‌توانند با مراجعه به واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی به حمایت از افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی بپردازند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایسنا، درباره مشارکت خیران شهرستان طارم در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی، اظهار کرد: بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلاتی که گریبان‌گیر مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی است را حل کند و حضور مردم در کنار بهزبستی موجب تسریع در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی می‌شود.

وی با بیان اینکه همواره وقتی به سمت مردم شهرستان و کمک‌های آن‌ها حرکت کرده‌ایم پیش قدم بوده‌اند، افزود: پویش‌ها یک فرصت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در یک موضوع و در یک زمان خاصی هستند ولی فارغ از برگزاری پویش مردم خیر شهرستان در هر زمانی که تمایل داشته و امکان کمک داشتند، می‌توانند با مراجعه به واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی به حمایت از افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی بپردازند.

این مسئول با بیان اینکه مردم شهرستان طارم مشارکت خوبی در پویش‌ها دارند و باتوجه به اینکه بیشتر درآمد مردم شهرستان از طریق کشاورزی است و در نتیجه پویش‌هایی که در فصل‌های درآمدی مردم برگزار می‌شود نتیجه خیلی بالاتری دارند، تصریح کرد: امیدوارم مردم همواره به این توجه کنند که افرادی هستند که مشکلات آن‌ها با حمایت‌های خیرین حل می‌شود.

شریفی ادامه داد: علاوه بر اعطای کمک‌های غیرنقدی مردم شهرستان می‌توانند با دریافت شماره حساب کمک‌های غیرنقدی خود را نیز واریز کنند. همچنین هرفصلی مشکلات مربوط به خود را دارد مانند نیاز به وسایل گرمایشی و سرمایشی در فصل‌های سرد و گرم سال که خیرین می‌توانند این موارد را اعطا کنند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان طارم با بیان اینکه در دین و اعتقادات ما کمک کردن وجود دارد و هر قدمی که در این راه برداریم خداوند تأثیر ان را در زندگی‌های ما لحاط خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ۱۱۱ کودک دارای حامی در شهرستان طارم نیز حضور دارند که خیرین ماهیانه مبلغی را به حساب آن‌ها واریز می‌کنند. همچنین افرادی که تمایل به حامی بودن دارند می‌توانند با توجه به درآمد خود از ماهیانه ۵۰ هزار تومان مشارکت خود در این طرح را شروع کنند.

 
 
 

کد خبر 68037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد