در رسانه|  بی توجهی ورزش و جوانان همدان  به هیئت نابینایان

همدان- ورزشکار روشندل همدانی از بی‌توجهی اداره ورزش و جوانان همدان به هیئت نابینایان ابراز گله‌مندی کرد و گفت: وضعیت انتخاب رئیس این هیئت ورزشی مشخص نیست.

حمید اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: متاسفانه هیئت نابینایان ۸ ماه است بلاتکلیف مانده و ۱۲ اردیبهشت ماه زمان خانم سمیه سهیلی؛ رئیس هیئت قبلی نیز تمام شده است و پنجم شهریور ماه هم ثبت نام کاندیداها شروع شد و ۲ نفر ثبت نام کردند و ۳ ماه هم از این تاریخ گذشته است، اما متاسفانه اداره هنوز تکلیف ما را مشخص نکرده که متوجه زمان ثبت نام بازی‌های آسیایی شویم.

وی افزود: کمتر از ۱۰ ماه دیگر مسابقات بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود و اداره ورزش و جوانان در خواب زمستانی است و انگار در جریان مسابقات آسیایی نیست، اگر بودند این کار را با ورزش استان نمی‌کردند.

ورزشکار روشندل مدال‌آور همدانی با اشاره به اهمیت مسابقات بازی‌های آسیایی‌، گفت: ارزش مدال بازی‌های آسیایی از جهانی نیز بالاتر است، چون مسابقاتی است که هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود و بعد از المپیک، مسابقات بازی‌های آسیایی است که ارزش مدالی بسیاری دارد، چراکه همه کشورها با همه قوا در آن حاضر می‌شوند.

بی توجهی ورزش و جوانان همدان  به هیئت نابینایان

در رسانه|  بی توجهی ورزش و جوانان همدان  به هیئت نابینایان

پایگاه قهرمانی در همدان اجاره‌ای است

قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با تاکید بر کمبود امکانات برای ورزشکاران در استان، افزود: متاسفانه پایگاه قهرمانی در استان همدان اجاره است، اما در استان‌های دیگر مثل شیراز و اصفهان در اختیار ورزشکاران است.

این ورزشکار همدان ادامه داد: در شهرهای دیگر اغلب اوقات در اختیار ورزشکاران است و آن‌ها می‌توانند زمان خود را با آن تنظیم کنند، اما در همدان از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب اجاره است و فقط از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه امکان استفاده ورزشکاران است که روزهای زوج سالن وزنه پایگاه قهرمانی در اختیار آقایان و روزهای فرد تا ساعت ۱۸ در اختیار بانوان است.

وی با اشاره به سهمیه‌های مسابقات المپیک و پارالمپیک در استان همدان اظهار کرد: در سال ۲۰۱۶ که همدان ۱۰ سهمیه در المپیک و پارالمپیک داشت و ۱۰ نفر اعزام شدند، که در آن سال هیئت نابینایان یک نفر سهمیه داشت.

اسلامی در پایان تصریح کرد: در سال ۲۰۲۱ در توکیو، همدان در المپیک هیچ سهمیه‌ای نداشت در صورتی که در کشور افزایش سهمیه را نسبت به دوره قبل داشتیم اما هیئت نابینایان یک سهمیه خود را حفظ کرد. این نشان دهنده عملکرد هیئت است و مطمئناً امسال هم در بدترین شرایط از همدان ۲ سهمیه برای بازی‌های آسیایی خواهیم داشت اگر مسئولین اداره اجازه دهند.

کد خبر 67982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد