شهیدی که از دستفروش خرید می کرد و همان را به دست فروش هدیه می داد

پدر شهید زاهد لویی گفت: نماز و روزه مهدی ترک نمی شد دوستانش اکثرا فعال پایگاه بسیج و هیئت بودند دوستانش نقل می کنند مهدی از دست فروش ها خرید می کرد و در نهایت همان کالای خریداری شده را به خود دست فروش هدیه می داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمعی از اصحاب رسانه قم در  چهلمین روز شهادت شهید مهدی زاهد لویی در منزل شهید حضور پیدا کردند، پدر شهید از خصوصیات این شهید در احترام به پدر و مادر بیان داشت و گفت: هر زمان از کارخانه به خانه می آمدم مهدی دست من را می بوسید ، خادم امامزاده سید معصوم علیه‌السلام بود.

وی گفت: نماز و روزه مهدی ترک نمی شد دوستانش اکثرا فعال پایگاه بسیج و هیئت بودند دوستانش نقل می کنند مهدی از دست فروش ها خرید می کرد و در نهایت همان کالای خریداری شده را به خود دست فروش هدیه می داد.

پدر شهید زاهد لویی اضافه کرد: مهدی به تازگی با دایی خود به عنوان کارگر در کار تیرچه بلوک مشغول شده بود، عاشق سفر به کربلا بود اما قسمت نشد در ایام اربعین اخیر به دایی خود گفته بود که حالا که به کربلا می روی دعا کن من شهید شوم،  دایی اش گفته بود الان جنگی نیست که شهید شوی، بعد از اینکه دایی اش از کربلا برگشته بود از او سوال کرد برای من دعا کردی شهید شوم، دایی اش گفته بود دعا کردم عاقبت بخیر شوی، دقیقا چند روز بعد برای مهدی این حادثه رخ داد و بعد از ۱۰ روز  شهید  شد.

وی خاطر نشان کرد: مهدی در ایام کرونا بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع می کرد، و وقت خود را با کارهای بیهوده تلف نمی کرد.

در پایان این دیدار از تابلو پویش ده روایت از طلبه شهید مهدی زاهدلویی که توسط خانه مطبوعات قم برگزار می شود رونمایی شد.
مهدی زاهدلویی از طلبه‌های بسیجی استان قم در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه در دفاع از امنیت مردم در برابر اغتشاشگران با سلاح سرد از ناحیه ریه مجروح شده بود و پس از چند روز بستری در بیمارستان به شهادت رسید.

کد خبر 67981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد