در رسانه | مدیر کل بهزیستی استان اردبیل:
بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در برنامه رصد آسیب های اجتماعی مشارکت داشته اند

رضایی گفت: بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در برنامه رصد آسیب های اجتماعی مشارکت داشته اند و مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

«حامد رضایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از 231 هزار نفر جمعیت تحت پوشش برنامه پیشگیری اجتماعی محور از اعتیاد حضور داشته اند و از خدمات مراکز مثبت زندگی بهزیستی بهره مند شده اند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 5 هزار و 600 نفر در برنامه رصد آسیب های اجتماعی مشارکت داشته اند و مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در زمینه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 سال نیز امسال بیش از 66 هزار و 700 کودک در معاینه های فنی کارشناسان مراکز بهزیستی حضور یافتند.

رضایی خاطر نشان کرد: در زمینه برنامه غربالگری نوزادان نیز تاکنون طی سال جاری بیش از 16 هزار و 400 نوزاد معاینه شده اند.

وی اذعان داشت: مرکز تلفنی صدای مشاور نیز 24 ساعته در خدمت عموم مردم است و علاقمندان می توانند از طریق شماره 1480 از خدمات این مرکز استفاده کنند و طی سال جاری تاکنون بیش از 25 هزار و 900 با این مرکز تماس گرفته و از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شده اند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: البته مشاوره های حضوری در مراکز مثبت زندگی فعال است و در سال جاری بیش از 36 هزار و 600 نفر نیز از خدمات مشاوره حضوری بهره مند شده اند.

کد خبر 67979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد