ارایه منشور راهبردی سازمان با نگاه هم افزایی و هم سویی استراتژیک میان ستاد و صف  

دومین روز از"همایش سراسری علمی تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور"صبح امروز چهار شنبه ۱۸ آبانماه در "مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید بهشتی خزر آباد ساری" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در این همایش کشوری گفت : مایه افتخارو امتنان است که این نشست به صورت صمیمانه با نگاه هم افزایی و هم سویی استرا تژیک میان ستاد و صفی که قرار است بیانیه و منشور راهبردی را در رگه های شهرستانها و روستاهای کشور ایران جاری و ساری کنند برگزار می شود .

 علی محمد قادری افزود : این همایش در این استان وسرزمین یک نگاهی دارد براساس اخلاص و براساس دغدغه مندی همکاران در سازمان پر افتخار که این شجره مقدس توسط شهید والا مقام دکتر محمد علی فیاض بخش پایه ریزی شده است.
وی تصریح : انچه که امروز در کشور و میهن اسلامی می بینید مخاطبین جامعه بهزیستی را در بر گرفته است که از بهترین خلق خدا هستند لذا به همکارانی که کسوت کار آنها مددکاری است  افتخار می کنم که در  این مسیر مجاهدت پیشه کردند.
قادری اظهار امیدواری کرد که  با تاسی به قران و ائمه اطهار و پایبندی به خون شهدا و احترام به خانواده آنها، یک راهبرد تحولی در سازمان اگرچه خیلی سخت است اما با کمک همدیگر تشریک مساعی شود.
 

کد خبر 67972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =