بهزیستی سردمدار کاهش آسیب های اجتماعی است

آسیب‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و سردمدار بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی است.

"رضا ابهّت" مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین تکریم و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان تفت گفت: با تدبیر استاندار یزد سند همکاری بین بهزیستی و تعدادی از دستگاه‌ها امضاء شد تا با نظارت استانداری یزد شرح وظایف دستگاه‌ها در حوزه ی آسیب‌های اجتماعی مشخص و هر سازمان در راستای وظایف خود گام بردارد و از موازی کاری در این حوزه جلوگیری شود.

وی با اشاره به گستردگی و تنوع خدمات در بهزیستی گفت: در استان حدود 30 هزار معلول، 3 هزار زن بی‌سرپرست و 700 کودک یتیم تحت پوشش خدمات این سازمان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد تصریح نمود: در دوره ی جدید اداره کل بهزیستی استان یزد بر روی مقوله‌های پژوهش محوری و مددجو محوری برنامه‌ریزی صورت گرفته و امیدواریم رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان تفت نیز این موضوعات را مدّنظر قرار دهد.

"محمد دهشیری" فرماندار تفت نیز طی سخنانی گفت: فعالیت‌های گسترده سازمان بهزیستی باعث شده است طیف وسیعی از جامعه با این سازمان سروکار داشته باشند و ذی‌نفعان زیادی از خدمات این مجموعه استفاده می‌نمایند.

وی تصریح نمود: ضرورت توجه به این سازمان با توجه به تعداد مراجعه‌کننده به این نهاد برای دریافت خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است.

دهشیری با اشاره به پراکندگی جغرافیایی شهرستان تفت گفت: با توجه به ترکیب جمعیتی ساکن در مناطق شهری و روستایی شهرستان ضرورت دارد دیدگاه عدالت محوری در برنامه‌های مدیریت جدید اداره بهزیستی شهرستان لحاظ تا همه شهرستان از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ در این آیین از خدمات و تلاش های "مجید فصاحت" رئیس پیشین بهزیستی تفت تقدیر و طی حکمی "مصطفی ابوذری" به‌عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان تفت معرفی شد.

کد خبر 67969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد