نامگذاری خیابانی به نام شهید مدافع امنیت؛ شهید “مهدی زاهدلویی”

دکتر سبحانی با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: خیابان حمزه سید الشهداء بین کوچه 15 و 17 به نام شهید مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی نامگذاری گردیده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر مقدس قم در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان، با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اهداف انقلاب و مسیری که شهدا در آن خون خود را ایثار کردند، باید بیش از همیشه موردتوجه جامعه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در روزهایی که دشمنان برای لطمه وارد ساختن به‌نظام اسلامی چنگ و دندان‌تیز کرده‌اند باید بیش از همیشه در راستای معرفی آرمان‌های شهدا مجاهدت شود و اجازه ندهیم آن‌ها آسیبی به انقلاب اسلامی برسانند.

دکتر سبحانی از نام‌گذاری ۲۲ معبر و شارع جدید به نام شهدا خبر داد و اظهار داشت: خیابان حمزه سید الشهداء بین کوچه ۱۵ و ۱۷ به نام شهید مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی نامگذاری گردیده است.

وی افزود: در این نام‌گذاری جدید نام سه بانوی شهیده نیز انتخاب‌شده است تا بزرگداشتی برای شهدای بانوی شهر باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: پس از تصویب نام‌ها، ساخت تابلوی معابر به نام این شهدا در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گرفته و طی آیین بزرگداشتی در معبر نصب می‌شود.

کد خبر 67959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد