مهدیشهر |  اهداء ۴۰ بسته کمک آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار

بهزیستی شهرستان مهدیشهر تعداد یک هزار و ۱۴۰ نفر دارای معلولیت را تحت حمایت خود دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر از بهره مندی ۱۴۲ دانش آموز تحت حمایت  از خدمات بهزیستی خبر داده و افزودند : اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر تعداد ۱۱۴۰ نفر دارای معلولیت را تحت حمایت خود دارد که از این تعداد ۱۴۲ نفر دانش آموز می باشند.

 گلوردیان ادامه داد : حضور افراد با نیاز های ویژه در جامعه و آشنایی ایشان با دیگر افراد کمک می‌کند تا ایشان با سهولت بیشتری با محدودیت های خود کنار آماده و در پی آن از استعدادهای خود با خبر شوند از همین رو ضروری است افراد جامعه و علی الخصوص معلمان آگاهی بخش دیگران در این موضوع باشند .

گلوردیان درخصوص خدمات بهزیستی به دانش‌آموزان دارای معلولیت گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه ایاب و ذهاب در کنار پرداخت مستمری، لوازم توانبخشی، کمک هزینه‌های توانپزشکی ، درمان و کمک هزینه ها تقویت انگیزه‌های تحصیلی بمنظور ارتقا کیفیت زندگی دانش‌آموزان تحت پوشش در تمام مقاطع تحصیلی از مجموعه خدمات ارائه به دانش‌آموزان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی می‌باشد که با هدف توانمندی ایشان ارائه می‌گردد.

وی افزود : به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای حمایتهای تحصیلی از خانواده‌های تحت پوشش، ۴۰ پک لوازم التحریر به ارزش یک صد و دویست میلیون ریال به دانش آموزان کم برخوردار اهدا گردید. .

کد خبر 67930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد