برگزاری نشست تخصصی مدیرکل با انجمن ها و موسسات غیردولتی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : هدف از برگزاری این جلسات استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی بمنظور بهره مندی از این ظرفیت جهت ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشست تخصصی و هم اندیشی انجمن ها و موسسات غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در حوزه افراد دارای معلولیت با حضور دکترمحمودمنطقی مدیرکل ، دکترمیراج معاونت توانبخشی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره انجمن ها و موسسات و کارشناسان شهرستان های تابع در سالن شهید شاورانی ستاد برگزار شد.

دکترمنطقی مدیرکل بهزیستی استان در این نشست ضمن خیر مقدم ، تقدیر و تشکر از معاون و کارشناسان معاونت توانبخشی در خصوص تشکیل این نشست و ارائه خدمات به جامعه هدف ابراز داشتند : ایجاد فرصت برای جامعه هدف دارای معلولیت موضوعی است که باید همواره دنبال و مورد پیگیری قرار گیرد و در این راه باید از کلیه ظرفیت های قانونی موجود استفاده و چالشها، موانع و محدودیت ها در خصوص اجرای هر چه بهتر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت باید مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد تا موانع و مشکلات برطرف شود .

مدیرکل بهزیستی استان پیگیری، کاهش و برطرف کردن مشکلات و موانع جامعه هدف معلولان را یکی از اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی برشمرده و ایجاد اشتغال پایدار و مسکن مناسب را از اولویت های اصلی بهزیستی دانسته و ادامه دادند : شرکای اجتماعی بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف هستند و لازم است به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات فی مابین بهزیستی و بخش غیردولتی تعامل باشد تا بتوانیم با همفکری و استفاده از تجربیات ، دریافت انتقادات و پیشنهادات گام های بلند ، موثر و پایدار برداشته شود .

وی افزود : باید تلاش شود بمنظور ارتقای سطح خدمات ارتباط بین بهزیستی و انجمن ها و انجمن ها و معلولین بیش از پیش تقویت شود چون که ارائه به جامعه هدف از اولویت ها می باشد و هر چه در این موضوع اقدام اجرایی صورت پذیرد ما شاهد افزایش رضایتمندی جامعه هدف خواهیم بود.

منطقی هدف از برگزاری این جلسات را استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی بمنظور بهره مندی از این ظرفیت جهت ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت عنوان و در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از کلیه شرکای اجتماعی همکار با بهزیستی ابراز داشتند : فعالیت‌های انجمن ها در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ... اقدامی موثر در کاهش مسائل و مشکلات و تقویت حضور جامعه هدف در سطح اجتماع می باشد و لازم است این امر بیش از هر زمانی تقویت شود .

پیش از مدیرکل بهزیستی استان دکتر معصومه میراج ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات این معاونت در شش ماهه نخست سال ، از لازمه ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف سخن و آمادگی خود را بمنظور افزایش سطح تعاملات با انجمن ها و موسسات غیردولتی تحت نظارت اعلام داشتند .

همچنین در این جلسه سایر حاضرین  نیز به بیان نقطه نظرات و مشکلات  خود پرداخته و مباحثی را در خصوص تعاملات و رفع موانع در راستای بهبود وضعیت انجمن ها بیان داشتند .

کد خبر 67898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد