رشد ۱۵۰ درصدی مشارکتهای مردمی در دوسال گذشته/مشارکت نهادهای دولتی و مردمی در درمان مددجویان بهزیستی

سازمان نظام پزشکی، جمعیت هلال احمر و درمانگاه فرهنگیان در قالب تفاهم نامه های مشترک با بهزیستی استان کرمانشاه یار و یاور مددجویان بهزیستی هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزستی استان کرمانشاه: دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: مشارکت های مردمی در دو سال گذشته رشد ۱۵۰ درصدی داشته است و این مشارکت در قالب واریز نقدی، تهیه اقلام معیشتی و ارایه خدمات تخصصی بوده است.

وی افزود: میزان مشارکتهای مردمی از ۱۷ میلیارد تومان در پایان سال ۹۸ به ۵۵ میلیارد تومان در پایان سال ۱۴۰۰ رسیده است که رشد قابل توجهی داشته است.

محمدی اظهار داشت: در قالب تفاهم نامه های مشترکی که با سازمان نظام پزشکی بسته شد مددجویان از خدمات رایگان ویزیت، سونوگرافی، عمل جراحی ...بهرمند می شوند.

وی همچنین اهدای ۶۷ سری جهیزیه توسط خیرین بعلاوه ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات دولتی،۴ هزار بسته معیشتی سپاه نبی اکرم،۶ هزار بسته بنیاد مستضعفان،ساخت خانه کودکان توسط یک خیر به ارزش ۳میلیارد تومان، دو واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن قصرشیرین،یک قواره زمین از مسکن و شهرسازی و مبلغ یک و نیم میلیارد تومان توسط خیر مسکن ساز برای دو خانوار داری دوعضو معلول تحت حمایت و ۴۵ دستگاه آبگرمکن خورشیدی از طرف بنیاد مسکن را تنها بخشی از مشارکت مردم و نهادها در شش ماهه اول سال جاری به جامعه هدف در استان عنوان کرد.

کد خبر 67896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد