🔷🔶 فراخوان خرید دستگاه غربالگری شنوایی کودکان ۳تا ۵ سال

  اداره کل بهزیستی استان لرستان در نظر دارد براساس بند ی ماده ۴ قانون تشکیل نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی مبنی بر تامین خدمات پیشگیری از بروز یا تشدید معلولیت ها و ماده ۷۵ قانون برنامه ششم توسعه جهت تامین دستگاههای غربالگری شنوایی از ظرفیت و پتانسیل اشخاص حقوقی بامشارکت  سازمان بهزیستی استفاده نماید.                                                                                                     

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی،  اداره کل بهزیستی استان لرستان در نظر دارد براساس بند ی ماده ۴ قانون تشکیل نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی مبنی بر تامین خدمات پیشگیری از بروز یا تشدید معلولیت ها و ماده ۷۵ قانون برنامه ششم توسعه؛ وحسب دستورالعمل شماره ۷۳۸۷۲/۹۸/۹۰۰مورخ ۹۸/۰۶/۰۶ کمک به مراکز غیردولتی (شامل سمن ها ،  مراکز مثبت زندگی و CBOها)جهت تامین دستگاههای غربالگری شنوایی از ظرفیت و پتانسیل اشخاص حقوقی بامشارکت  سازمان بهزیستی استفاده نماید. بدین منظور از موسسات حقوقی واجد شرایط ذیل در شهرستان های دورود ،ازنا و دلفان به منظور خرید دستگاه دعوت به عمل می آید.                                                                                                        

     موسسات حقوقی متقاضی می بایست دارای پروانه تاسیس معتبراز سازمان بهزیستی بوده  و در اساسنامه آن ها به پیشگیری از معلولیت ها یا ارتقاء سلامت اشاره شده باشد و حداقل یک سال سابقه فعالیت در زمینه های پیشگیری از معلولیت ها را داشته باشد

* موسسات حقوقی متقاضی می بایست  یک نفر شنوایی شناس دارای پروانه فعالیت تخصصی  را جهت کار با دستگاه معرفی نمایند.

*موسسه واجد الشرایط می بایست نسبت به ارائه تعهد نامه محضری و سفته به میزان مبلغ دریافتی جهت خرید دستگاه و در راستای الزام به انجام تعهداتی که از جانب اداره کل بهزیستی استان اقدام نماید.

*دستورالعمل مربوطه را کاملا مطالعه نموده و شرایط آن را پذیرفته باشد(فایل دستورالعمل در وب سایت بهزیستی لرستان به آدرسhttps://www.behzisti.ir/service/province/lorestan بارگذاری گردیده و جز مستندات این فراخوان محسوب می گردد).

* موسسه واجد الشرایط می بایست نسبت به ارائه تعهد نامه کتبی مبنی برارایه مفاصا حساب مالیاتی حداکثر تا تیر ماه سال ۱۴۰۲ اقدام نماید.در صورت عدم ارایه مفاصا حساب  مالیاتی در تاریخ مقرر دستگاه پس گرفته خواهد شد.

* حداکثر مبلغ پرداختی برای موسسات حقوقی غیردولتی برابربا چهل و پنج درصد قیمت یک دستگاه غربالگری می باشد.

*موسسه واجد الشرایط می بایست نسبت به خرید دستگاه غربالگری شنوایی و ملزومات جانبی با رعایت کلیه استانداردها ، معیارها و ضوابط لازم بر اساس دستورالعمل های تخصصی سازمان بهزیستی کشور با مشارکت اداره کل بهزیستی استان اقدام نماید.

کلیه موسسات غیر دولتی واجد شرایط فوق می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵به مدت ۷ روزکاری به صورت حضوری درخواست خود را به اداره کل بهزیستی استان به نشانی خرم آباد،خیابان انقلاب ،نبش خیابان بعثت ،اداره کل بهزیستی استان ارایه و ثبت نمایند.

کد خبر 67833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد