برگزاری نشست هم اندیشی بصیرت افزایی عفاف و حجاب

کارکنان بهزیستی استان در نشست هم اندیشی با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم داگستری استان رویکردهای علمی در عرصه عفاف و حجاب را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، سید محمد موسوی، در این نشست با اشاره به ابعاد مختلف عفاف و حجاب گفت:  عفاف و حجاب رویکردهای مختلفی دارد که به رویکردهای علمی آن کمتر پرداخته شده است. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری افزود: بحث عفاف و حجاب از مباحث با اهمیت و ریشه دار در جامعه است و کمتر کسی است که اصل عفت و اصل حجاب را به معنی کلی قبول نداشته باشد . چراکه هم برای مرد و هم زن خطوط قرمزی وجود دارد که هرکسی نمی تواند وارد این خط قرمزها شود.مثل خانه ای که گوهر ، طلا و هر چیز با ارزشی در آن هست و آن خانه با نگهبانی بیشتری حراست می شود.

وی خاطر نشان کرد: عفت زیر بنا و درونی و حجاب رو بنا و بیرونی است؛ محور و زیر بنا عفت است باید بیشتر به آن پرداخته شود. ارزشها  باید با روشهای نرم ارائه و به نسل های بعدی منتقل شود.

موسوی از تقویت بنیان خانواده بر مبنای عشق پاک به عنوان مهمترین کارکرد عفاف یاد کرد و اظهار داشت: کارکردهای عفاف را باید به صورت ملموس در جامعه بیان داشت.

کد خبر 67754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد