مراکز خدمات بهزیستی در رمشک فعال خواهند شد

دکتر علیرضا وحیدزاده درسفریکروزه خود به دورترین نقطه استان کرمان، با حضور در شهرستان قلعه گنج از نزدیک با مسئولین شهرستان دیدار وضمن سفر به روستاهای مختلف با مردم دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان دکتر علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با همراهی علی اکبر دستجردی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کرمان در سفر یک روزه به شهرستان قلعه گنج با مسئولین این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وی همچنین با سفر به شهرهای رمشک، چاه دادخدا ، چاه رضا و.... از نزدیک با علما و بزرگان طوایف منطقه دیدار و با مردم و خانواده‌های افراد دارای معلولیت گفتگو نمود .
در در این دیدارها علیرضا وحیدزاده با اشاره به اینکه بهزیستی با تمام توان به مردم و جامعه هدف خدمت رسانی می کند اظهار داشت : وظیفه ما این است که ضمن حضور میدانی در اقصا نقاط استان از نزدیک با جامعه هدف دیدار چهره به چهره داشته و از با مشکلات و مسائل آنها آشنا شویم.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان به با اشاره به محرومیت شدید در برخی از مناطق جنوب استان از جمله رمشک گفت: با هماهنگی فرماندار و معتمدین محلی به زودی مراکز ارائه خدمات تخصصی بهزیستی در رمشک فعال خواهند شد.
وی همچنین از فرماندار، فعالان اقتصادی، بزرگان طوایف ، علمای حوزه علمیه و مردم خواست تا ضمن کمک به بهزیستی تلاش کنند تا آسیب های اجتماعی در منطقه کنترل و کاهش یابد.
در این دیدارها همچنین فرماندار شهرستان قلعه گنج و نیز رئیس حوزه علمیه رمشک قول همکاری را به بهزیستی دادند.

کد خبر 67725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد