سرپرست بهزیستی استان مرکزی خبر داد: 
برگزاری رویداد «حرکت با برکت»، نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان

زیدوند از برگزاری نخستین رویداد ملی «حرکت با برکت»، نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان خبر داد

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد زیدوند» با اشاره به اینکه فراهم سازی شرایط برای زندگی شاد و همراه با آرامش برای معلولان امری ضروری است، گفت: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را در این راستا بکار گرفته است و برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی روادید «حرکت با برکت» افزود: این رویداد با هدف جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و دانش‌بنیان در حوزه کارآفرینی معلولین و سرمایه‌گذاری بر روی این طرح‌ها با همکاری بهزیستی کل کشور، بنیاد برکت و موسسه نیکوکاری رعد الغدیربرگزارمی‌شود.                                                                                                                           

وی با بیان اینکه کارشناسان، نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر استان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود در حوزه اشتغال‌زایی برای معلولین را به رویداد «حرکت با برکت» ارائه دهند، ادامه داد: برگزاری رویداد «حرکت با برکت» می‌تواند شروع یک حرکت جدی برای اشتغال پایدار و توانمندسازی معلولین باشد.

     سرپرست بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه معلولیت محدودیت نیست بیان کرد: ما در رویداد «حرکت با برکت» به دنبال فرهنگ‌سازی و ایجاد ظرفیت برای توانمندی معلولین هستیم.

زیدوند با بیان اینکه این رویداد ملی به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت، قرار است به شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه‌ اشتغال‌زایی برای معلولین بپردازد، ادامه داد: فعالان و ایده‌پردازان این حوزه می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود در حوزه‌ اشتغال معلولین را برای ارائه به سرمایه گزار، در سامانه  event.barkat.irثبت نام نمایند.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به سایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با شماره 02163468888 نیزتماس حاصل فرمایند.

گفتنی است، طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد «حرکت با برکت» توسط داوران ارزیابی و طرح‌های برگزیده همزمان با ۲۱ آذر روز جهانی معلولین معرفی شده و مورد تقدیر قرار می گیرند.

کد خبر 67720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد