دومین جلسه ستاد مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی آذربایجان غربی

دومین جلسه ستاد مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی آذربایجان غربی درسال جاری با حضورپروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی استان، رستمی نژاد، مدیر کل دفتر فنی استانداری وعبادی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی درسالن جلسات استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در این جلسه پروین محمدپوری، مدیر کل بهزیستی استان گزارشی از اقدامات دبیرخانه مناسب سازی استان و  نتایج ارزیابی وضعیت مناسب سازی دستگاهها، بانکها و مدارس استثنایی استان ارائه نمودند.

همچنین عابدی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری افزود: پس از گذشت حدود دو دهه از مبحث مناسب سازی فضاهای جامعه، آمار و ارقام دسترسی و مناسب سازی نشانگر این است که هنوز تا رسیدن به ایده آل ها راه طولانی در پیش داریم و برای تحقق این امر مهم نیازمند تلاش مضاعف کلیه دستگاهها هستیم.

نماینده شهردار خوی نیز به اقدامات انجام گرفته در راستای سهولت و دسترسی در شهرستان خوی و مشکلات و موانع مناسب سازی اشاره نمودند.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید سامانه بانک اطلاعاتی اماکن مناسب سازی شده و قابل دسترس برای افراد کم توان و دارای معلولیت در اختیار عموم جامعه قرار گیرد و بهزیستی استان مصوبات جلسات قبلی ستاد مناسب سازی استان و تحقق و یا عدم تحقق این مصوبات را احصا نماید.

دومین جلسه ستاد مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی آذربایجان غربی

کد خبر 67690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد