🔷🔶 فراخوان واگذاری مرکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبود یافتگان - نوبت دوم

اداره کل بهزیستی استان لرستان در نظر دارد به استناد بند ۱۲ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت جهت درمان، کاهش آسیب و بازتوانی معتادان از موسسات دارای شرایط دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، اداره کل بهزیستی استان لرستان در نظر دارد به استناد بند ۱۲ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب ۱۳۸۰/۱۱/۲۷ مجلس محترم شورای اسلامی، درمان و بازتوانی اعتیاد و براساس سندملی پیشگیری، مقابله، درمان، کاهش آسیب و بازتوانی معتادان مصوب تابستان ۱۳۹۲ کمیته ملی پیشگیری و مبارزه با درجهت خدمات رسانی به بهبودیافتگان تحت حمایت سازمان و همچنین مطابق ماده ۸۰ جز ۳ بند ث قانون برنامه ششم توسعه سازمان بهزیستی در راستای واگذاری مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی برای معتادان بهبود یافته از موسسات واجدالشرایط مندرج در جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید.

شهرستان

تعداد

نوع مرکز

مدرک تحصیلی

سابقه کار

خرم آباد

۱

مرکز توانمند سازی معتادین بهبود یافتگان

کارشناسی و بالاتر در رشته های روانشناسی (کلیه گرایش ها) مددکاری اجتماعی (کلیه گرایش ها) علوم تربیتی (کلیه گرایش ها) جامعه شناسی (کلیه گرایش ها) و کلیه رشته های مرتبط با پیشگیری و درمان اعتیاد

متقاضی حقیقی و حقوقی حتما باید سابقه کار به مدت شش ماه در حوزه اعتیاد داشته باشند.

نکات مهم:

  • موسسات حقوقی متقاضی می بایست دارای پروانه تاسیس دارای اعتبار از سازمان بهزیستی بوده و در اهداف آن خدمات حوزه پیشگیری ذکر شده باشد.
  • شخص حقیقی متقاضی می بایست دارای مدرک تحصیلی مطابق با جدول فوق باشد و در وقت اداری در هیچ یک از نهادهای دولتی و غیردولتی اشتغال نداشته باشد.
  • هیچ گونه وابستگی سیاسی و حزبی و اهداف انتفاعی نداشته باشند
  • دستورالعمل مربوطه را به طور کامل مطالعه نموده و شرایط آن را پذیرفته باشند.
  • ارائه تعهدنامه محضری مبنی بر عدم درخواست یا ارانه هزینه های فراتر از سرانه تعیین شده توسط سازمان بهزیستی کشور(در سال ۱۴۰۱ به ازای هر نفر روزانه هشتاد و پنج هزار تومان معادل ۸۵۰/۰۰۰ ریال) است.
  • کلیه موسسات غیردولتی واجد شرایط فوق می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ تا قبل از پایان وقت اداری ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ به مدت ۷ روز به صورت حضوری درخواست خود را به ریاست ادارات بهزیستی شهرستان خرم آباد واقع در خرم آباد انتهای خیابان جلال آل احمد اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد ارائه و ثبت نمایند.

توضیح: متقاضیان منتخب پس از بررسی صلاحیت ها و مدارک ارسالی به کمیته ماده ۲۶ استان معرفی می گردند.

کد خبر 67627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد