جلسه شورای مشارکت های مردمی در بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد

جلسه شورای مشارکت های مردمی با حضور معاون مشارکت های مردمی، مدیر بهزیستی شهرستان سنندج و کارشناسان ستادی و شهرستانی در محل سالن جلسات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، در ابتدا پرویز ساعدی؛ معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان گفت : همراهی خیرین منجر به خدمات برجسته ای شده است و در این مسیر، شورای مشارکت های مردمی در راستای اعتمادسازی و برنامه ریزی بسیار اثربخش بوده و طبق دستورالعمل های موجود، هر کمک نقدی یا غیرنقدی به تأییدیه خیرین خواهد رسید.

وی تصریح کرد : علیرغم تلاش های مسئولین و کارمندان بهزیستی در زمینه یاری رسانی و خدمتگزاری به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش، به دلیل تعدد وظایف و محدودیت اعتبارات و منابع دولتی، در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، اشتغال و مسکن مددجویان نمی توان به نتیجه مطلوب و دلخواه رسید و بر همین اساس است که نقش خیرین در این برهه نمود پیدا می کند.

در ادامه حبیب اله ابراهیمی؛ مدیر بهزیستی شهرستان سنندج ضمن اشاره به اهمیت شورای مشارکت های مردمی در قانون سازمان بهزیستی گفت : هدف از تشکیل این جلسه، برنامه ریزی برای جذب و جلب اعتبارات واحد اشتغال، مسکن، کمک های مردمی و چگونگی هزینه کرد این کمک ها می باشد.

وی افزود : ضروری است شورای مشارکت های مردمی نسبت به اجرای برنامه ها و طرح های نوآورنه و هدایت مشارکت اقشار گوناگون جامعه؛ اعم از عموم مردم، سازمان های دولتی و غیردولتی و مؤسسات خیریه اقدام نماید.

در جریان این جلسه، سایر اعضاء نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص جلب و جذب کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد آنها پرداختند.

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 67590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد